5.08.2009 г., 22:47 ч.

Руски стандарт 

  Проза » Хумористична
1879 0 50
6 мин за четене

Обажда ми се Грег по телефона.
- Липсваш ми. Трябва да те видя спешно.
- О, интересно. Тъкмо си мислех и аз и...
- Професионално!
- Трябва да се видим професионално, за да:
а) пием
б) пишем
в) още нещо
Както и да е, аз всичко правя професионално и отговорно, като за последно.
- Да наблегнем няколко пъти на отговор А на първо време.
- Къде и кога?
- Пиенето ли е твоята мания?
- Може да се каже.
- Тогава пак там.
Той седеше в заведението и ми се зарадва, щом ме зърна. Приближих бавно, както подобава на истинска дама, но всъщност ме болеше крака. Той се изправи и аз застанах на един дъх от него. Прошепнах с най-сексапилния си глас.

– Какви прекрасни очи! -  той се смути. - Не свеждай поглед надолу, тъкмо си оправях грима в отражението на очилата ти. Ето затова обожавам мъже с очила. - той ококори очи и тъкмо да каже нещо, аз сложих пръст на устните му – За какво ме извика? Какво толкова спешно има? – той оправи очилата, въздъхна.

– Нека седнем.

Извадих цигарите, пак се доближих до него.

– Ще ми дадеш ли огънчето си? - флиртувах и се опитвах да изглеждам загадъчна и секси, каквото и да означава това. Усмихнах му се многозначително. Грег извади автомат Калашников и... ми запали кичура, който палаво се заплете в пръстите му. Успях да запаля и пуснах тънка струйка дим към него.
- Изглеждаш страхотно, направо ме зашемети. - той не сваляше поглед от мен.
- От пуретите е, кубински са. А ти направо ме изпепели.
- От запалката е.
- И така, ще пием ли, или ще пишем?
- Исках, докато пием, да те помоля да ми помогнеш да сложа точка на "Големият ден". Заедно с теб ще стане по-лесно.
- Искаш да изкараш с мен нощта? - станах и го хванах за ръката – Ела с мен, имам изненада за теб.
- Ти не ме разбра, да довърша разказа.
- И каква да е тя – червена или G? А какво стана с онази собственичка на фабрика за мобилни телефони? Изостави ли те? Такива са бизнес дамите. Добре, ще ти помогна. - той ме прегърна
- Знаех си, че мога да разчитам на теб! - държеше ме в прегръдката си.
- О, какво става? Всъщност и аз те харесвам.
- Не, това е Калашника, запалката, която ми подари една клиентка. Мислех, че ще ти хареса.
- Определено. Атрактивна е, почти с истински размери. Обичам големите неща.
- Аз също, голяма водка например.
- Тръгвай, очаква те нещо голямо.
Пристигнахме на вилата. Настаних го в хола. Дадох му няколко списания. Прочети това: „В секса, както във всичко друго на този свят, няма перфектно изпълнение.
- Ето затова те харесвам, защото с теб се чувствам някак спокойно.
- Не ме прекъсвай, скъпи. Нека те довърша, да довърша де... няма перфектно изпълнение. Винаги може и още.”
- Лакомията е чисто човешко качество.
- Имай търпение чети тук. «Чувственият финал, достигнат по пътя на външната стимулация, е значително по-слаб. Просто защото другият тип оргазми, плод на вълшебното специално G – място с размер на еднолевка на предната вагинална стена са с вътрешен епицентър.» Нали искаше да сложиш точка. Ето ти, хем червена, хем... И за да правите разлика между видовете оргазми, а да не бъркате клиторната стимулация с особен вид спа процедура. Ти чети, аз ще приготвя изненадата. И махни очилата, че само се оглеждам в тях. Уверявам те, няма да ти трябват в следващите два часа. Аз ще се погрижа за това.

Не след дълго влезнах при него по бански, хванах го за ръцете и го поведох към двора с басейна. Грег извади от джоба си банските, бях го предупредила по телефона да ги вземе. Беше се оплел около Калашника и аз със зъби го развързах.От дипломатическото си куфарче, пълно с водка, той извади джапанките.

-          Това е малкият басейн, пълен е с минерална вода. А сега внимание, това е специално за теб!  -  в по-големия плуваха ладийки с чаени свещички и чаши с водка и много купи с лед.  – Да влизаме. Бучките лед са по-големи, защото докторката е попаднала в задръстване и докато дойде, няма да рискуваме пак да се задавиш, понеже аз бъркам изкуственото дишане с друго и става объркване.

-          Тук е абсолютно, много е гот! – възкликна Грег.

-          И водката е Абсолют! Ще се чукаме ли? Откога чакам този момент. Треперят ми ръцете.

-          От вълнение ли? Много си емоционална!

-          Не, мисля, че е от алкохолизъм, но не съм сигурна. Давай да пием, после ще се чукаме.

-          Ох, тук е фантастично!  Направо съм замаян. Може би от теб.

-          От друго е.

-          От какво?

-          Това е руски стандарт.

-          Харесва ми твоят стандарт. Наследство ли си получила?

-          Да, и затова напълних басейна с водка Руски стан... - още не бях довършила изречението и той се гмурна и започна да ми целува краката.

 

-          Какви ги вършиш? Винаги ли така си изразяваш радостта? Внимавай да не се нагълташ, силна е.

 

-          По принцип не го правя, но сега съм сигурен, че са дезинфекцирани. Иде ми да се удавя от щастие.

 

-          Изчакай докторката, идва всеки момент. Грег, ще се омъжиш ли за мен?

 

-          Но нали си омъжена? И не се ли казва: „Ще се ожениш ли?”

 

-          Като получих наследството, се разведох, моят не пие. А нали съм пич, та затова така питам.

 

-          Да, ама аз...

 

-          Скъпи!

 

-          Защо ми казваш така, та ние...

 

-          Защото толкова пари пръснах за теб, само и само, а ти...

 

-          А аз си помислих, че...

 

-          Че те харесвам ли? Скъпи ми Грег, само с теб мога да си пия спокойно, никой друг не ме разбира така, както ти. И каква книга да прочетеш и каква музика да слушаш и ех... и ти... Погледни, изненадите не свършват.  В дъното има по-малък басейн с бира. Взела съм ти и куче, хем ще се плацика, хем ще пие. Да  не ми летиш при съседката ти уж да видиш кучето ù. За всичко съм помислила. За лекарката съм напълнила джакузито с кока-кола. Ах, тази хитруша! Водка с кола! Пиеш си водката и си лизваш от докторката малко количка. А, ето я!

 

-          Какъв е този мъж с нея?

 

-          Довела е спасител за всеки случай. Я виж колко му е голям депозита. Но вече размерът няма значение, може да си го откриеш, дори да ти е малка вноската. Нали помниш колко е голяма G точката, колкото едно левче. Казах депозит, та се сетих, ще се ожениш ли за мен?

 

-          Е, ами...

 

-          Айде де! Ако не се получи, ще се разведем, поне ще спестим за адвокат.

 

-          Ами аз имам една...

 

-          Айде бе! Утре ще напълня басейна с украинска водка с люти чушки. Усмивка ли виждам на лицето ти? Добре, ще подпишем предбрачен договор. Ти ще имаш задължението да се грижиш за барбекюто, да водиш компания, за да не се разваля пиенето в басейна, да гледаш задължително с мен мачове и да не ме караш да готвя. А и при развод алкохолът да се дели по равно, а не по братски! О, Грег, Грег, Грег...

 

И изведнъж виждам заря. Разноцветна, красива и ме събужда противният глас на мъжа ми:

-          Какъв е тоя Грег, ма? Ти сега ще ми видиш един Грег...

-          Докторе, синината на окото ми е от удара. Искам да ми изпишеш нещо да ми спадне оттока и да ходя ли на очен... Я, той е заспал! Няма кой да те изслуша на днешно време. После, защо се събличаш гола като ходиш на очен? Е, как да му задържиш вниманието на докторчето, докато му обясняваш историята на заболяването, егати?!

 

 

 

 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Весела, ти мене уважаваш ли ме?! Идвай тогава!!!
  • Лажова, ти нали ме беше поканила веднъж на гости? Хм... ще взема да дойда, да знаеш.
  • Човече, взех, че те послушах, ти да видиш беля!!!
  • Аз пак се връщам при теб, защото ми липсват твоите произведения
    Искам нови, нови, нови, още много
  • Майстор Борко, нали казват: Разни хора, разни басейни, та и моята! И благодаря!!!
  • Eга ти стандарта!
  • Петинка, прегръщам те с най-нежната си прегръдка!!!
  • Когато го прочетох, не бях логната, за това сега ти казвам - голяма работа си, Светланчик!
    И съм щастлива, че те познавам!
  • Много мерси, Човече!!!
  • Ха ха Страхотна си, Светле!
  • Богдан, ако знаеш колко е хубава!!! Две червени чушленца плуват в шишенцето, леко пари, но има и мед в нея. Не ти трябва антибиотик, всичко лекува. Водка убиец, лечител, огън, абе - три е едно!!
  • Хубаво!Браво!
    Украинска с люти чушкии ехаа...;(!
  • Какво да се прави, съдба!!! Ех, Валка, мислиш лесно ли ми е?! Но не ме мисли, ще се справя някак. Ако закъсам, да те викам ли на помощ...за водката?!
  • Ех, голяма палавница си!
  • Ани, много ти благодаря за настроението!!!
  • Ха, отдавна не съм те посещавала. Сетих се за един виц.
    Отива мъж на доктор и казва:
    - Докторе ще се развеждам!
    - Тук не развеждаме, а лекуваме - отговаря доктора.
    - Моля ти се изслушай ме, болен съм - казава мъжът.
    Докторът се съгласява и мъжът започва да разказва.
    - Връщам се аз веднъж вкъщи и гледам жената с друг. Аууу ще я убия, обаче той ми вика - "Успокой се мъжки, направи едно кафенце, аз се обличам и след малко идвам." и нали съм си мека душица, отивам, правя кафенце, той след малко идва и казва - " Що ще убиваш жената, кой ще пере, чисти, готви, ще гледа децата?" - като си помисля, докторе, прав е човекът, кой ще върши всичко това. Обаче на следващия ден се прибирам, те пак заедно. Аууууу ще го убия, обаче пак кафенце и той ми вика - " Що ще ме убиваш, тя жена ти като иска, друг ще си намери, ама ти къде ще си?", като се замисля, докторе, що да го убивам, прав е. Обаче на третия ден те пак заедно. Ауууу ще се самоубия, но пак кафенце и той ми казва - " Що ще се убиваш, бе човек, що ще ни улесняваш?", като се замисля, докторе, прав е човека, що пък да ги улеснявам. Та думата ми беше - толкова много кафета няма ли да ми вредят нещо на нервната система?
    Та моята дума - толкова водка, водка...


  • Така че Насе, всичко ще ни е наред, само да сме живи и здрави. Показах на колежките коментара ти и...ти само ела!!!
    Цветно и широкоекранно, Креми, знаеш как е, нали?! Като е, да е!!!
    Усмихна ме, Жулиета, благодаря ти...че си скромна!!!
    Мариники, балсамчето ми...си ти!!!
  • как да не те обича човек...
    и главоболът ми отмина, и светът ми е по свесел и светъл...
    Светлинка си...
  • Ееееееее....не , не ...просто така ме развесели Светле преди лягане , че ...ще има да се хиля и в леглото ..., а и да ти кажа под секрет и аз обичам големите .... не водки де ... , но пък и ти си права..."Лакомията е чисто човешко качество." ..цитирам те , но и съм съгласна с теб , та да знаеш де ....аз съм скромна и съвсем " не съм от тез како Сийке ..." Благодаря ти от сърце за настроението !
  • Сънува ли, слънце... или?
  • Еееееееее....стига сега - за минали работи няма да говорим!!! Каквото сме пропуснали - пропуснали смеА това: "...всичко, което си пожела ще се сбъдне!!! Важно е да има желание и...златна рибка!" ми звучи като обещание Желание в мене бол, а и ти ставаш за златна рибка, така че... Поздрави
  • Наско, имаш го!!! Друг път като ти казвам да дойдеш с мен, да не се замисляш, всичко, което си пожела ще се сбъдне!!! Важно е да има желание и...златна рибка!
  • Ееееххххх.....имах преди един клиент - руснак, който казваше: " Водка без пива - денги на ветер" А аз Светлана за пръв и последен път в живота си яздих "руски" кон още, като войник. Така паднах на едни камъни, че направо се пребихИ мене да ме заведеш на вилата,ей!!! Не държа басейна да е пълен с водка!!! Само отстрани да има добре изстудена бутилка "Руски стандарт" или "Финландия" с подходящи мезета, а вътре да ме чакат колежките ти по монокини Е тогава да видиш, кво смукане ще паднеПоздрави
  • Мимче, венага ще ти обясня. Аз обичам маси, пиене и даже ядене. За да не цапам чаши, на гостите сервирам по бутилка. Кога да мия съдове?! А с басейна направо се родих, понеже много ме боляха ръцете да изнасям бутилките. Сега вече всичко ми е наред!!! Абе, човек се учи докато е жив, та и аз, нали съм човек. Пък и повече хора се събират, така че идвай!!! В началото е трудничко, но ще свикнеш!!!
  • Не мога да пропусна да не сложа едно коментарче и аз. Нямаше ме тука едно известно време, правих и аз...разлики, а тука станало лелле-мале! Ма вие сте го прекалили бе -басейни с водка, с бира, джакузи с кола...и накрая спасителни екипи летят през океана и мистични сили осигуряват зелена вълна през София! Ми пийте, пейте и си търсете G-тата пО човешки, бе! Вие чаши, маси и други прозаични мебели нямате ли, че сте взели да се гмуркате в алкохола? А?
  • Маргарита, очаквам включване, стана ми интересно! Чакам да ми светне...ш!!!
    Весислава и аз не обичам да чета на глас, само мълчаливо! И мерси!!!
    Дарче, като го видя този сладкиш Грег, ще му надникна в очичките. Но не смея дълго да заглеждам, оти хипнотизирам. То мойто очи като очи ли са, затова все се оглеждам, ч в очила, ч в друго нещо и те така. А с фойерверките аз от теб се заразих.
    Юлия, купон да става!!!
    Мариана, винаги си добре дошла на купона!!!
    Грег, то направо не се издържа, но май твоите творчески планове ще обсъдим на следващото заседание на борда на директорите. Това за пред хората, а иначе - кога ще пием, какиното?!
    Шушка, то не е за приказка, то с него си пада едно пиене, не ти е работа!!!
    Нели, голям басеин има място за всички, взимай банските и се гмуркай!!!
    Нина, да ни е жив и здрав Грег, оказа се голям юнак, ние да му мислим!!!
    Деян, ще помисля и за останалите 20%, ама все време не ми остава от това пиене...писане, обърках се!!!
  • Ех късметлия е този човек... две от най-любимите ми водки - Абсолют и Рускиййй... Само за "Путинка" не си споменала нищо (пък тя си е най-добрата водка ), но разясненията за G точката го компесират... Умееш да възбуждаш мъжете, това с басейните покрива 80% от желанията ни ...
  • Аплодисменти от мен за всички участници в сагата. Кефите много! И стискам палци на Грег!
  • Купонът тече - басейни по руски стандарт, предложения за женитба и още, и още...Желая приятно съставяне на нови творчески планове - на цялата компания, щото тя расте като снежна топка около тоя басейн !!!
  • Значи така а? Снощи си гледам аз мача културно, на не повече от бутилка водка, а тук се е развихрила страааотна оргия. Големи хора се, вземете се стегнете или пороя ви отнесе акъло.
    Како, аз се чудя що напоследък толкова хълцам, та не мога да си пия питието спокойно, а то ти си била причината. Ската се в дън земи тилилейски и изригна като империята отвръща на удара. браво. Чудя се само от къде пък толкова добре ме познаваш, като един път само леко се разминахме на една маса с по една водка и то под санитарния минимум. Пък и мечтите ми прозряла и разчела. Такъв брачен договор веднага подписвам от кога се боря точно за това. Това си е море от водка и аз съм вътре с двата крака.
    Како дошло е време да обсъдим бъдещите ти творчески планове на по едно.
  • Светле разби ме, ами че тук било много весело бе. Поздрави на всички
  • Голям купон, Светле! Забавлявах се!
  • Смях се от сърце. Отдавна те чета, но мълчаливо. Тук, не издържах да не се обадя. Прекрасно е. С пожелания за много купони и благодарност за удоволствието, което ми достави при прочита,
    Весислава
  • ИЗВОД:Получаването на наследство води до "абсолютно много гот"
    Ама ти сиромашия не знаеш Лажова, какво е това - цял басейн къркане...
    Но си спазила принципа - "Кефа цена няма"Аз наследство нямам, но под този девиз живея.Разбирам те.Само че при мен не се казва Грег, а едно друго име.Друг път ще те светна за едни други работи...
  • А на войне, как на басейне е казал поета. Дано утре докато си пие кафенцето с биричка, милият ни Грег, да не си сложи очилата, че каквато съм суетна...като си видя оъражението в тях и ми иде да се целуна, а той ще вземе да си помисли...Какво ли ще си помисли Грег, ще очакваме...в следващата серия Нели.
    Войнов, благодарим за поздравленията. И те чакаме на басейна, помагай с каквото можеш, момче!!!
    Христова, вие също!!!
    Хареса ми, Марко! При всички случаи се налага да показвам имам ли нямам ли разлика, така че увеличи музиката, а аз през това време ще репетирам танца. Тук вали и съм се навлякла да не настина и докато си съблека всички парцалки, ще ви спаднат чадърите направо. Сега ми предстои пътуване до село, ама как да ви оставя, като я какви ги вършите без мен?! Просто да полудееш. И това време, ту суша, ту топъл дъжд, плиснал в миг и забравил да спре. Кажи ми какво да правя?! Абе, я музика до дупка и кой издържи!!!
  • Хареса ми! Басейн пълен с водка... прекалено хубаво е, за да бъде вярно.Написано - прекрасно. Но, нека си дойдем на думата.
    Една чайка ми каза , че видяла госпожа Лажова на плажа.Ние докато се мъчим да правим "произведения" ,други хора се мъчат на морето да правят " разлика"( под и над банския).Грег едва не бе затрупан от земетресение, Миа прописа стихове ... хайде да не изброявам заслугите на всеки от нас.Сега Светлана може да види нашите "произведения", а ние искаме да видим "разликата".Така ще е честно.Ако каже ,че е била на нуди плаж, то трябва да докаже, че няма разлика.
    Хайде Светлана...пускам музиката !
    - Машалах...!- възкликна Марко на чист английски.
  • лажова, имате поща
  • Прочетох с интерес.
    Купонът се вихри с пълна сила...
    Поздравени сте!
  • Забравихме, Герг!хахах!Той днес има ГОООЛЯЯМ ДЕН!! Левски бие !!Сутринта като си изпие бирата и намести очилата..хахах..
    Давай, Комбат!!!.. На Ярмарке...
  • Не бързай, Сириус все нещо ще измисли за Арчи. Аз виждам светлина...и как двама атлети ти веят с палмови листа, докато се люляш на хамака с чаша в ръка и...Очаквайте продължение с някаква точка или многоточие!!!
  • май е ред на Мия ! ...като си направи кафенце сутринта...така леекинко и осмисли ситуацията с Бо...АА!! Грег ми е обещал мястото от дясно под неговата палмичка на острова...но аз ще си говоря на немски с Арчи ...
    Лажовааааааааааа; ТАБЛА играем!!!! Мия бие ..както обикновено и Бо е заинтригуван.. Залагаме кинти а Бо- яхтата..Хахаха!!
    МИЯЯЯ,
    де си?........
  • Аха, ти от къде познаваш моя, та така точно го цитираш?! Бизнес дамата оправя положението. Производителката на Нокия се оказва много щедра! Всички се качват на нейния самолет и с чартърен полет 007/777 заминават за Маями или...няма значение за къде, важното е, че групата е страхотна. Горивото е на привършване, защото Лажова за пръв път опитва керосин и се налага принудително кажане на вода. Наблизо има яхта, която ни помага. След малко чашите са пълни пием за нашия спасител и сядаме да играем карти. Но това е Бо?! Просто не мога да повярвам!!! Зеленооката красавица, се усмихва на...Дали всичко това не е било предварително планирано?!
  • Аз съм се покрила инкогнито и пиша последната глава на Парадокси, когато най-парадоксално Сириус ми звъни и вика:
    - Получих прозрение от бялата светлина на Сириус. Става нещо страшно. Виждам ,виждам етилов алкохол..и един мъж който засмуква едно лакирано нокътче на крака на една жена...дезинфекцирано е -казва.

    - Сириус! Какви са тез небивалици.. Спри се...

    - Бързай, защото хората имат нужда от теб. Една зелена карта и една бяла касинка ще изпуснат ситуацията. Аз ще пратя силна енергия към теб, за да успееш...

    - Как ще успея, скъпа, като има задръстване.. И господ да си в 17 София не можеш да стигнеш никъде навреме...

    - Бързай! Бялата светлина ще те води. Спаси душите на умиращите.. Пелена от злоба и мрак се стеле към тях.. трябва да ги спасиш...

    - Как, скъпа ! Мия е доктор!! Аз каква съм?! Освен да им кажа: Aufstehen, Leute!! Schneller!- друго не мога..

    - Бялата светлина ще те води със силата си...седемцветен лъч ще разстила зеления цвят...

    - Дано зеленото да е зелен светофар,а не зелен хайвер- мислено си викам и се мятам зад волана.
    Седемцветна светлина не видях, но имаше яка зелена вълна и от Изток до Бояна прелетях..и аз не знам как за 5 минути... Ей, тази Сириус!! Голяма работа е!
    Гледам сцената сакрална. На една страна захвърлен калшников, на друга Лажова ,а Марко и прави уста в уста.. Леко опиянен той зарязва масажа и отива да пържи кюфтета...явнотова е терапевтичен трик! Но защо сега? ААА!!След тази суша дето го беше налегнала...за малко да предизвика земетресение.. И таз добра..
    Мия се опитва да свести Грег, но също няма опит с пиенето и след няколко вдищвания и тя се е омаяла от алкохолните изпарения...-АУУУУУУ...ето я бялата светлина.. Стеле се над вилата на Лажова...Това са алкохолните омари от басейна с водката... Гледам и Арчи... се търкаля по гръб.. Изпил е половината басейн с бира.. Добре,че е възпитано куче:
    - Komm, Artschi! Komm hier, Scneller!! Leck!- само Арчи разбира немски. Той отива бързо и почва да ближе Грег по ходилата...
    Грег се събужда от гъделичкането и изхвърля количеството водка заседнало в дробовете. После Арчи отива да ближе онова чувствително място, голямо колкото левче...на палчето на Лажова...И тя стенейки запъшква:
    - О-о-о-о, Грег! Страхотен си.. как откри моята истинска
    G-точка??...(да пуснем ли червената точка )- Тя се хвърля на врата на Арчи...
    - Ами пияна жена - весел креват!!...- забелязва весело мъжът й, който токущо е пристигнал..- А ти коя си?- поглежда ме изненадано той..
    - Не питай!! Води ме бялата светлина на Сириус...
    - Леле, - кокори се той - в тоя сайт всички жени са се побъркали.. .

  • ...Аз, Васил и между нас Грег, който ни разтървава. Мъжът ми е от ВИС 4, защото е дебел и прилича на четирикрилен гардероб в гръб, но Грег този път го изпреварва и...избягва, но не удара, а през вратата. Събуждам се, защото кучето ми е олигавило възглавницата, затова е мокра. Мая!
    Доре, ходих на море, после на планина, яздих за пръв път кон, няма само Васко да яздя , я. Много съм преуморена от емоции и затова сънувам кошмари, може би!
    Вилдан, за Грег на чаша водка мога да се дуелирам с всяка, но ще победя, затова я по-добре да не се дуелираме, той си е наш!!!
    Христова, позна от раз!!!
    Нели, добре се получава - от всеки по нещо и хоп - лудориите в Откровения - най ценното нещо за мен!!!
    Мария, това си е специално за Грег!!!
    Мия, как разкри, че спасителят е Марко?! Заради имотното му състояние ли?! Ах, депозита ме е издал.
    То се видя, ще издаваме съвместна продукция, няма това-онова!!! И ако я филмираме, цена няма да има!!!
  • Свалка - мечта за всеки мъж. Но е само за Грег Поздрави, Светлана!
  • Хахах!! Лажова!!!КОМПИЛАТОРКА с главно П!!!страхотно ееееееееееее!!Ще ме умориш... Така се смях на последният голям ден на Грег ...Браво-о-о-о-о!Жестока !

    Накрая ще издадем сборник с лудориите на Грег: "Грег от Откровения"
  • "... украинска водка с люти чушки..."
    е бисерно успокоение...



  • Излезе му късмета на Грег в компанията на все красиви прозаички! Но дали същото се отнася и за тях? Сега да не вземете да се дуелирате за него...
  • дупце спало - сън брало (отдавна ми се ще да чуя тая поговорка на... руски, например) Лажоваааа, зат'ва ли те нема толкоз време - да сънуваш? а аз ти завиждах...
  • ахахххаахаха
    е тук направо ме разби
    краката - отвити
    чаршафът - усукан
    възглавницата - мокра
Предложения
: ??:??