13.03.2018 г., 13:33 ч.  

С далечен прицел 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
559 3 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Петров - пенсиониран полицай, се обръща към току-що пенсионирания си колега:

Станков, доста отдавна не съм те виждал с жена. Притеснявам се за теб.

Станков: Излишно се притесняваш. Нали знаеш, че бях в отдела, който се занимаваше с транссексуалните... Работех дълго време под прикритие.

Петров: Знам, ама нали се пенсионира. Можеш вече да поразпуснеш с нещо нормално.

Станков: Мога, ама не мога.

Петров: Как така?

Станков: Ами разчитам да ме направят нощен пазач в една транскорпорация. Та ми се налага да пазя поведение.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздравявам те сърдечно, Приятелю! Не спирай да твориш и в това поприще, както казва Веси и тук си ненадминат!
  • Благодаря ви приятели и колеги за вашето поощрение. Трогнат съм от вниманието. Стойчо - коментарът ти е гениален!!! Иване, имаш желязната логика на инспектор Стрезов. Какво бих могъл да й противопоставя?! Приземи "полета на мисълта ми". Сега ме е страх и Петров да не се самосезира. А иначе действието може да се развива в Залмунда например. След транссексуалните ще поставя 3 точки /може да се касае за транссексуалните разпространители на дрога/. Петров и Станков са полицаи от Залмунда, където има транскорпорация. Виждаш ли до какви уточнения ме доведе коментарът ти. Приеми ги като приятелско намигване.
  • Човекът е още в транс...😅
  • И в това поприще си ненадминат, Младене! С усмивка на лицето продължавам да препрочитам и да знаеш, сериозни размисли ме налягат... Поздравления!
Предложения
: ??:??