25.08.2011 г., 11:08 ч.

С какво жените дразнят мъжете 

  Проза » Хумористична
2232 0 22
7 мин за четене

С какво жените дразнят мъжете

 

И това е заглавие на статия от „Блясък” много ве моля. Защо им разяснявате, защо? Те дори може да не подозират, че ги дразним, но... някой написал статия, ти да видиш. После защо са се увеличили разводите?! Ето защо!!! Ще ми пишат, ще им отварят очите. Ние значи, си живеем спокойно и хоп, статия: „С какво жените тралала...” и да попадне в ръцете на моя мъж. Та той никога преди това не е бил нервен, никога... или един два пъти, не помня. Но след тая статия... Ужас ти казвам. Там пише:

„Нежните половинки имат склонност да отмъкват самобръсначката на партньора си, да се разхождат вкъщи с неговата любима риза, да разтребват личните му вещи, да говорят с часове по телефона... Всичко това е изнервящо.”

Ти да видиш! И кой го написа това... аз на него...

Значи преди да го прочете, моят си знаеше, че сегашните самобръсначки са калпави. Навремето какви имаше, ей...

-          Един път се обръснах и за нищо не става.

-          Мани ги тея боклуци, бе. Еднодневки.

Никога не съм му казвала, че с нея се бръсна аз. Не, не мустаците, па ти ма, за тях си купувам тея от рекламите... за деликатните части, нали се сещаш. Но за краката неговите самобръсначки са супер. Но мълча, не давам вид, плюя по производителите. А сега какво?! Един вид съм разкрита, егати.

За ризите. Даже на ризите им... ни... посегнаха. Аз все минавах с номера, че няма какво да облека, дано се сети да ми купи дрехи... Сега ще ми купи друг път, заради статията.

-          Все ти няма какво да облечеш, гардеробът не може да се затвори - ми вика. Той не знае ли, че когато една жена каже, че няма какво да облече, значи не си е купувала нищо наскоро, а когато един мъж каже, че няма какво да облече – че няма чисти дрехи. Да оправи пералнята! Айде да не започвам! Какво, твоят?! Моля те, не ми говори, като се ожените, друга песен ще ми запееш. Сега оправя всичко наред и тебе даже ще те оправи, а после... Нали ги знам какви са артисти.

А за личните му вещи, как да не се ровя?! „Къде са ми чорапите?” Ако не съм аз, гол ще тръгне, нали трябва да проверя колко пари има в джоба, за да не се намачкат. Не си знае парите, не ги уважава, а аз как ги уважавам... неговите.

- Колко пари имам? – проверява ме, аз обаче мълча и му нося сакото, един вид, не пипам, сам провери. – Двеста лева са ми останали... само. – и се чуди нещо, но мълчи. И аз мълча. Тези сто, дето ги взех, преди да му го занеса, значи не си ги спомня. Много важно, за едни сто лева... да си разваляме отношенията. Колко по-важни неща има в тоя живот. Помисли, глобално затопляне... и други такива... След тая статия може и да си ги брои гадът. Ще разбера аз кой е писал статията и ще го съдя!!! Само мъж може да е, една жена не е способна на такова предателство. Ние жените сме толкова... ох.

А за говоренето по телефона направо не знам какво да кажа. Сега ми засича разговорите с хронометър и каза сама да си плащам телефона, представяш ли си?! По-рано не ми обръщаше внимание като му казвах:

- Аз ей сегичка с мама да се чуя. Не ме и забелязваше. А аз с Мими се информирах къде какво са пуснали по магазините, за гаджето ми разказваше, кой филм са гледали и филма ми разкажеше. Тя толкова хубаво разказва, че мога спокойно да не гледам филма, всички подробности описва, страхотна е. Не стига, че му спестявам пари за кино, пак недоволен. Мъжете били по-делови по телефона, представи си, аз не съм сигурна, не съм обръщала внимание, но сега... ще се наложи. Май ще се наложи и да напиша статия „С какво мъжете толкова много дразнят жените”. Американският психолог Джон Грей станал милионер с бестселъра си „Мъжете са от Марс, жените от Венера”, аз смятам с моята поредица да покажа, че ние сме прави във всичко.

„Понякога изнервяло мъжете...” Никога не се изнервяше, а сега... Слушай!

Не от вчера, пише в статията, мъжете се чудят на странното поведение на  жените, понякога вълнуващо, друг път отчайващо, но винаги необяснимо.

Аз лично съм му обяснявала, но той не може да ме разбере. Е, аз ли съм виновна, че нищо не разбира?! Аз ли?! Кажи ми, не, точно ти не ми обяснявай, тук е интересно.

„Майката. Снахата злослови за свекърва си. Съперничество между двете, защото и за едната и за другата той е мъжът на живота ù. От тази работа най-много страда мъжът, защото се налага да лавира между майката и съпругата си.”

Страда, само си го представи! Е, кого да обсъждам, новините ли, дето всички ги гледат?!

По-рано ме слушаше и кимаше нежно, а не изнервящо, както пишат разни, а сега ми вика, че ще си хване любовница, защото не издържал повече. И всичко това, след като прочете статийката. Тук вече се дръж!

„Ласките. Тя е ненаситна. Щом мъжът се обърне с гръб към нея, тя като хищник скача отгоре му. Не допуска, че на него може да му се спи. И недоумява защо след оргазъм той се чувства изтощен, докато на нея ù се иска да продължат любовните лудории. В една двойка всеки познава партньора си и трябва да се съобразява с ритъма му.”

Това ми го чете на глас.

-          А, за това става дума! Значи, скъпи, не ме познаваш добре, разбра ли?! Чети, хората са написали! Ей, едно вярно нещо да напишат в тая статия. Изморен бил, и аз съм изморена, ама за него съм готова... и цяла нощ... да се раздам... Какво твоят, какво искаш да ми кажеш? Пак ще те питам като се ожените, скъпа, ти само почакай. Не ме прекъсвай, моля те, набрала съм инерция, така.

„Съперничките. Тя прави сцени на ревност на улицата. Жените често упрекват партньорите си, че се заглеждат по други. А всъщност истината е, че мъжете обичат да оглеждат обкръжението си в търсене на достойни за възхищение нежни обекти, тъй като повечето от тях са ценители на женската красота.”

Ще му дам аз една красота! Ценители... циници! Цял ден вися по козметици и фризьори, той ще ми се заглежда по други. Поне да си цени парите и да ме гледа мен. Знае ли колко струва това удоволствие, ама другия път ще си искам касовите бележки. Няма да сваля очи от мен, той ще ме види... Моля?! Твоят те харесвал без грим, по-хубава си била естествена?! Тия ги разправяй на някой друг! Манипулира те, повярвай ми, обича парите си повече от теб. Питай ме да ти кажа... просто... Хитрец!

Има и още, ама се нервирах и отивам да спя, утре ще продължа. Кой е написал тая щуротия, иде ми да го дам под съд, ама това не го казвай на никой, защото мъжът ми ще наеме адвокат на списанието, щото много му хареса. Айде, че утре трябва да ставам рано, към обяд, че имам час при козметичката. Ти що не отидеш на фризьор, погледни си косата, на нищо не прилича. Харесва те естествена, спестява, ти казвам. Вземи се разплачи, кажи, че искаш да си оправиш фейса, прическата. Мъжете много обичат... Не можеш да плачеш, не си такава?! Ще се научиш... набързо ще се научиш, като се омъжиш. Възпитавай го от сега в благотворителност, после ще е късно. Като сложат подпис, се променят. Къде изчезват джентълмените и на тяхно място изникват едни влечуги, с извинение, още се чудя?! И никакви списания, те са за лична употреба, иначе ще се мъчиш като мен. С кой акъл го вкарах в дома си. Абе прочела, па хвърли го. Ама да си чета, докато си отмарям след препускане по магазините. Купих си страхотни обувки и... Леле забравих да купя нещо за вечеря! Нищо, ще му кажа, че съм на диета и ще приготвя салатка и плодове за десерт. А, в статията пише и за диетите, не са ги пропуснали, нали, пфу. Лягам, няма и да вечерям, толкова съм изнервена. Утре ще се видим пак да си поговорим, айде, Рени,  че стана много късно. Какво се цупиш ма, Райно, утре ще ми кажеш, статията е по-важна от твоите глупости. Аз искам да спасявам човечеството, тя за нейния иска да ми говори. Обича те, разбира се, защото си прос... просто естествено хубава, но иди на фризьор и си сложи малко грим, че си като умита чиния. Малко грим няма да ти навреди на любовта. Значи поплачи му малко тази вечер, вземи колкото ти даде и утре сме по магазините, няма да ми ходиш с тея парцали цяло лято. И, моля те, подсети ме да купя хляб, че все забравям, моят да не ми мрънка, айде, до утре!

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • ((( )))
  • Аз едвам успях да ги махна от спалнята, скъпа. Та тогава ги пренесох в тоалетната, не ти повярвах, но сега разбрах, че ти винаги излизаш права, мила моя Мая!
    Жанет, задължително иди на фризьор, моля те!!! И на мен са ми казвали колко съм естествено сладка, ама веднъж като ме видяха току-що станала от сън и хлъцнаха от радост, разбрах че е време да звънна на козметичката, фризьорката и да посетя най-близкия Мол. Не, не единицата за количество вещество, за магазините става дума.
    Джейни, аз ще те изчакам, не се притеснявай, мила!
    Силви, направо съм меденка.
    Светле, пази грима!!!
    Елена, мерси за усмивката!!!
    Любов, благодаря ти!!!
    Нина, ние жените сме...уникални, а те ще ни търсят кусури, как може?!
    О, Хубавке, ти само почакай, какиното. Аз какво съм им приготвила и на мъжете и на природозащитниците и на съпрузите в частност
    Пепи, маминото, не го жали толкова. Ако му е лошо, защо не се махне, а?! Мислиш заради къщата, заради мене е скъпа. Така мисля.
    Ивон, аз не смея без грим да му се показвам, друг път ще ти обясня защо. Да не си помислиш, че ще се уплаши и ще избяга, не. Аз съм толкова хубава сутрин рано, просто да не повярваш.
    Ирина, знаех си, че си на моя страна.
    Ласка, аз така ще я информирам, че ще ме запомни тя. Ще внимавам вече къде какво оставям. Никакви списания у дома, диамантите само в сейф, нищо че са най-добрият приятел на жената. По-добре заключени, отколкото загубени или откраднати. Те да ми подаряват, аз после си знам работата...вече.
    Дани, това и аз се чудя?! Как може да пишат такива неща?! Не го е мислил с главата, но ми е интересно все пак с какво го е писал.
    Марги, сега ми стана ясно защо е взаимно.
    Ице, разбира се, че е по-сладко с нас. Не мога да си представя да живея скучно. „Благодаря ти, скъпи,, би ли ми подал малко черен хайвер, че преядох с червения.” „Мила, ще си лягаме ли веднага след вечеря или ще се поразходим из имението преди сън, а съкровище мое?!” Аз предпочитам: „Ще вечеряме ли или първо да се повидиме?!” „Къде ти е романтиката, бейби?” Да го направим на балкона мила, има толкова звезди!” „ Едвам ме нави!”
    Таня, прегръдка и за теб.
    Иди, благодаря за идейката. Ще се подпиша с мъжко име. Те мъжете нали се пишат много солидарни. Ще им влезна под кожата и ще им вадя душичките с памук, защото съм много добра.
    Криси, дявол с ангелски крилца виждала ли си? Жена под прикритие.
    Доче, мани не ми се говори. Не ме е яд за козметиците и фризьрите, но те посегнаха и на списанията ни. Кога аз ще седна да чета спортни вестници. Взехме им панталоните, цигарите, но не сме посегнали към най-святото, нали, а те срам нямат.
    Мале, Марко...По-добре не ги чети, да ти е мирна и главата и къщата, па и хотела, ако щеш!
    Месри, Герда!!!
    Джейни, ти си ги предупредила, ама те мъжете искат да ги дразним...понякога...вечер. Нали без нас не могат и с нас си отпускат напрежението, какво ми се правят, като знам, че си ни обичат точно такива, иначе ще умрат от скука пред телевизорите с дистанционно в ръка. Друго си е пред телевизионния екран, при това на живо да мине гола жена. Нищо, че е твойта. Може би като по боксовите мачове, трябва да си направим табелки с номерца. Ще го направя още тази вечер, и без това нощницата ми е мокра.


  • Аз вече предупредих приятелките си, да не дразним мъжете си!и никак, ама никак не се познахме
  • свежо
  • Леле, какви истини пишели в женските списания...а аз си седя такъв...задръстеняк.
  • Промени се светът Светланчик,промени се...И мъжете и те не останаха назад...Едно време (в пещерите) ги интересуваше само да яхнат коня и да убият мечката(и още едно две нещица).А сега глей ги - на фризьор ходят,на фитнес ,на козметик,че и женски списания взеха да четат...
  • Светлуш, много ти благодаря! Ех, ти, дяволе Как да не те обича човек. Силна прегръдка!

  • пусни към Блясък една статия "Как жените могат да спрат да обръщат внимание на малките ви прегрешения ... от поправката на пералнята до футбол и бира с приятели" - пИши каквото искаш той да прави - ще го прочете, ще го приеме за малката си тайна библия и .... ще си слушаш филми на воля, ще си купуваш нови дрешки .. )))

    здрасти, май ми липсваш ;Рр
  • Смях се с глас!
    Отдавна не бях чела нещо, което толкова много да ми хареса!
    Прегръщам те!
  • "Ние жените сме толкова... ох."

    Направо сте си... мноого Оххх. Ама пусто да остане с вас е по- сладко!
    Светле, Светле и ти си... ох...
  • Щот си халосана, като мен, затуй те обичам!
  • Ох, Боже!!! Ама кой ги пише наистина тия статии по списанията?! Ама с главата си ли е мислил? Ако въобще е мислил, разбира се! И ако въобще има с какво да мисли!
    Светла, все така страхотна! Поздрави!
  • Дали не трябваше да предупредиш Рени, че заради такава "умита чиния" понякога при изкривяване на времето и неподходящи (или липса на) слънчеви очила, се наблюдават "милионерски проблясъци" пред напудрени "естествени перли"? Не за друго, а просто да е инфомирана…

    а ти наистина внимавай къде какво оставяш
  • Уникална си!
  • Свежо и готино! С поздрави, Светле!Твоят те харесвал без грим, по-хубава си била естествена?! Тия ги разправяй на някой друг!
  • Еййй,мами,побърка го тоя мъжгОркия...
  • Като умита чиния от смях ми отиде грима
  • Сладунка си ми ти
  • ....от смях не мога свестен коментар, да напиша

  • Свежарско
    (ама и колко истини открих...мани мани )
    Дали да не ида днес на фризьор?
    (не че имам нужда,но да му намалеят спестяванията )
  • колко пъти да ти казвам да ги криеш тия списания и никога - ама никога! - не ги оставяй в тоалетната
Предложения
: ??:??