1.11.2022 г., 10:22 ч.

С поглед наоколо 

  Проза » Други
194 3 5
2 мин за четене

Имам прекалено много интереси около себе си – книги, филми, науката…

И не ме разбират някои комши – бе, тоя не обръща внимание на ставащото… А какви пресни клюки има, какви интересни неща се случват…

Егоист!

хххх

Институтът по здравеопазване в Италия изнесе данни от сериозното си изследване по ковида. Оказва се, че 97,1% от фаталните изходи нямат нищо общо с ковида…

Затова пък американците се похвалиха – разработките над ковидния вирус са дали висок резултат – над 80% смъртност…

хххх

Американският конгресмен Дж. Ръскин: „Русия е православна страна, следваща традиционните ценности. Именно заради това тя трябва да бъде унищожена, независимо от цената, която ще заплатим!“ /превод мой/.

Какво да коментирам?

Така нареченият „прогресист“, ултралиберал от Демократическата партия, заплашва позволяващите си свободно мислене, различно от неговото.

И честно предупреждава какво очаква стадото…

хххх

Западняците са възмутени – не стига, че оръжие от България излиза трудно за бандерлогите, ами е и некачествено. Вече четири пъти снаряди се пръскат след изстрелването, повреждат оръдията и раняват артилеристите. А пострадалите не са някакви си украинци, а специално обучени чуждестранни наемници…

Ако имах повече фантазия, щях да мисля, че това е предварително скроен номер от нашите хора…

хххх

Време за избор – празник на Тиквите или Ден на народните будители…

хххх

Впрочем, Хелоуин е нормален празник.

Но не наш. Келтски. С основа – възторг от отрязаните глави.

Нищо лошо някои и днес да се веселят на древен празник. Обаче е странно след това да се определят като християни…

хххх

Жертвите в Сеул не са от Хелоуин.

Жертви са на инфантилността и модата.

Казал някой, че видели известен от телевизора образ, юрнали се пуберите, тълпата се спуснала по наклонена улица, събаряли хората като домино…

Скептичен въпрос – и какво АКО видят някой известен с това, че е известен?

Смисъл? Полза?

156 мъртви пред олтара на глупостта и елементарщината на първосигналността…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??