25.01.2020 г., 21:35 ч.

Шарени години 

  Проза » Други
1102 7 12
2 мин за четене

„Тате каза, че ще ми купи колело...“

 

  1. Не сядай на дивана, тъкмо съм го застлала! И си смени новите дрехи, че в къщи ще ги изцапаш.
  2. Аз те пускам, майка ти – не! А за пари – питай баба ти, вчера й донесоха пенсията.
  3. През пролетта ще се садят картофи, през лятото ще се копаят, а есента ще се вадят... сватбата остава за зимата.
  4. Ааа, никакво кино, след осем часа́ се стъмва! Ще гледаш „Междузвездни войни“ през деня!
  5. Само по един шоколадов бонбон от „Амфората“, за да има за гостите!
  6. Тате отиде да чака за телевизор „Велико Търново“, а мама избяга от работа за банани... Кажи им, че домоуправителят Гошо ги е търсил за асансьора!... Добре, чичо Гошо. Тате каза, ако си ти да не отварям.
  7. Докога ще идваш неподготвен??! За другия път искам Вазов – наизуст! Ботев – наизуст!... А Пушкин? Пушин го взимаме втория срок.
  8. Ще играем ли на „Апаши и Стражари“? Васко го няма, кой ще пази като ни търсят нашите?! Споко! Днеска дават „Робинята Изаура“...
  9. Илиян ми каза, че и той е влюбен в мен... – Ти му кажи, че не го обичаш и сядай да си пишеш домашното по математика!
  10. Една „Кока Кола“... ей, само пет стотинки имам, дай ми една суха лимонада с вкус на ягода!
  11. На Тинка дядо й е бил партизанин, пък и на нея й завъртя тройката... А, нейната е по милост.
  12. По трудово обучение трябва да носим украсени филии, ще ни пишат оценки! Филии има, кажи на баща ти да купи украсата.
  13. Кюфтетата ще ги ядем след манифестацията!
  14. Започне ли „Студио Х“ и да си в леглото!

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А тогава не беше много смешно
  • Смях се от сърце !
  • Снимките остаряват всеки ден, а ние сме си все същите, Иржи... така ми звучи по-добре. Все едно беше вчера. Питай сега колко млади момичета могат да шият или плетат, ако не им е професия. Интересите са различни. Основното постижение на човечеството е 7,5 милиарда хора с грубата намеса във всички природни закони...Темата е дълга, Иржи, благодаря, че прочете и остави коментар.
  • Погледнах ти снимката, Краси да си припомня възрастта ти, защото с тия спомени сякаш моето време рисуваш....Мило ми стана, защото във всичките ти "точки" съм участвала...А ние много обичахме тригуни и тиквени дръжки/тулумби/.А у нас и на леглата не се сядаше, защото бяха послани с бели тъкани покривки и възглавници с плетено мильо и "монтирани" отстрана със жълт сатен...А "Слонът моя приятел" и "Господин 420" бях ги гледала безброй пъти и всички пееха песните им- не само в циганските къщи, ами и в българските...Колко неща ми напомни...
  • Знаех си, че ще си спомните... от скоро съм се сетила за една паста "Пънче", продаваха я в сладкарницата до нас и оттам тръгнаха и другите спомени. За тока - да! Вечеряш компот със сирене и печеш филийки на "Чудото" Благодаря, че сте наминали - Силве, Мариана и Дон!
  • "Студио Х" май беше кримката в петък вечер от 22,00ч. - стига да имаше ток, де. Няколко години след това се възцариха кабеларките и в късните вечерни часове добавиха още един хикс към първоначалния плюс друга буква от азбуката. Бяха си вълнуващи времена за подрастващото поколение, несъмнено. Поздрави!
  • Куку - Руку и холидейки в златни опаковки и гризкаш на малки хапки, да не вземе да свърши прекалено много. Ех, шарени, ама не се връщат. Много хубаво звучи, Краси. Обичам да те чета.
  • Мерси Кате. Като каза чудесни и се сетих за едни вафли - "Куку Руку вафла чудна" с картинки и какви балони ставаха от дъвка "Идеал".
  • Чудесни са! И много усмивки.
  • Много странно развити, то си личи... Мерси, Наде и Пепи.
  • 😅! 😅! 😅!
  • Шарени, Красе, шарени...И ние бяхме шарени...
Предложения
: ??:??