15.12.2023 г., 15:08 ч.

Шеф на торта "Коледни пости" 

  Проза » Хумористична
300 2 6
1 мин за четене

   Уважаеми зрители! Не мога да повярвам, че това е истина !Аз съм стажант--кандидат в играта на Средствата за масова комуникация между нас и вас!

   И така, запасете се с вдъхновение и преди всичко с ориенталско търпение, защото играта в която участвате като зрители, може би, ще ви донесе много здраве и късмет следващата година!

   Ние предлагаме да участвате активно в дейността по изготвяне бюджета на България, който ще бъде под формата на държавно участие в реалити шоуто, което вече започна! Да се надяваме, че всяко финансово състояние изисква обективна оценка и вие(няма да виете от глад и студ!)ще изживеете стоически годините, които ви предстоят!

    За целта, е необходимо да сте живи и здрави и благословени с късмет по пътеката към Шенген (не към епичната защита по линията Шипка-Шейново!), защото ще преминем към нови технологични продукти за тортата "Европейска интеграция"!Там в Брюксел, ще ни полеят и изпекат с нова глазура по вкуса на клиентелата!

   Явно, ще се позаинтересувате, какво ще е състоянието на бюджетната софра за идващата 2024 година с поредна финансова рамка?!

    Призовавам ви да запазите хладилника (пардон, имах предвид хладнокръвие!) защото нали след празниците идват делниците?

    Все ще остане време за бюджета! Пък и колко ли работа требе за една торта "Коледни пости"?!

    Ха, да ви е сладко!

© Стойчо Станев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за коментара и оценката,Младен!
    Два месеца по-късно и аз трябва да се ограничавам,защото от рано съм тук!
    Хубав ден!
  • Досега бях лишен от право да коментирам, Стойчо. Ти знаеш за това мое наказание още от 2015 година. Поздравявам те за материала и признавам, че точно той ме вдъхнови да напиша материала си ШЕНГЕН.
    Благодаря ти!
  • Благодаря за коментарите, Ана и ИнаКалина!
    Благодаря за коментара и оценките,Ники и Младен!
  • Стойчо!!!
  • По-активно от това - здраве му кажи: "през деня неуморно изграждам,
    през нощта без пощада руша." ... умираш от смях като прочетеш как "народът" бил решил.
  • Храната за мен е духовно изживяване, Стойчо! Обективност не съществува, а само интереси! Благодаря за гледната точка!
Предложения
: ??:??