28.01.2018 г., 18:53 ч.  

Шменти капели 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
680 3 4
1 мин за четене

Състоянието на въздуха в София е трагично. Неслучайно броят на белодробните заболявания, в частност раковите, в столицата бележи бум. Но ще кажа на г-жа кметицата да не се прави на гръмната и да ни баламосва, че това замърсяване е от колите. В събота и в неделя броят на колите рязко намалява. А миризмата на въздуха е чисто химическа, задушлива - като от бойно отровно вещество. Няма нищо общо с миризмата от автомобилите. На слепи и глухи ли се правят управляващите от всички кабинети досега и случайно ли е това? Или те са подписвали тайни спогодби за изгаряне на оръжия и бойни отровни вещества в покрайнините на София - било то в Кремиковци, било в Челопеч, или къде ли не още. Малко ли е, че ни ръсят като лабораторни мишки от въздуха с наночастици, изхвърляни от самолетите, при т.нар. Кемтрейлс. Специфични коктейли, съдържащи алуминий, литий и какво ли не още. Вещества, водещи до скоротечен белодробен рак и непредсказуеми заболявания. А сега и директно ни обгазяват. Докога ще продължава този зловещ експеримент със столичани? И тези зелени карти за транспорт, от по левче, не са ли просто поредните индулгенции за изкупване на мълчанието дало съгласието за геноцид над стотици хиляди хора?! Не намирам думи да изразя възмущението си. Крайно време е находчиви бизнесмени да инсталират устройства за произвеждане на силен вятър и така да бъде прочистен въздуха в София, веднъж и завинаги.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, и аз се възмущавам, обаче никой не протестира пред Кметството! Поздравления!
  • Поздравления за позицията! А зеления билет е прах в очите...
  • Споделям напълно възмущението ти. Младене! Поздравявам те за смелостта!
  • Не останаха много варианти за мор. Хлебарките и мишките отрова и препарат вече не ги лови. Та така и ние. С една малка разлика, че отровата сами си я залагаме и сами си я папкаме. Пък после разказват, че Човекът е най-умното животно. Умно и от ума си страда.
    Хубава вечер!
Предложения
: ??:??