10.05.2022 г., 11:01 ч.  

След дълги колебания 

  Проза » Други
690 2 14

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Чух го от Такър Карлсон, водещ във „Фокс нюз“. Изумих се, после си казах: „Бе, човеко, ти си стар и не разбираш новия свят…“ След което рекох да го покажа и за други мнения. Въпреки ясното ми съзнание, че тази „модернизация“ е просто идиотизъм. Или пореден метод да се идиотизират хората…

Сложил съм червена точка, въпреки че е нужна черна…

И така – щатът Орегон. Където демократите са се справили с основния проблем на щата – с менструалното равенство. За която цел вече в мъжките бани и тоалетни в училищата се поставят и тампони за използване от момчетата, евентуално попаднали в менструален цикъл…

Честно – не ми се пишеше. Прекалено интимна и някак си… Абе, тъпа идея е да се обсъждат тия въпроси. Обаче – натрапват ни ги в експериментите за джендърното унифициране на човечеството…

При което даже се опитват да отменят сакрални въпроси от рода на: „Какво е мъж, какво е жена?“, заменяйки названията. Например, няма родилка, а има раждащ човек. Което е малко странно при положение, че педалите отдавна пробват, ама все не могат да родят…

Но в училищата в Орегон се появява менструалното равенство. Външен израз на което са тампоните за момчета. И те ги получават – искайки или не. Макар досега да не е засечен случай на пълноценното използване на полезния и необходим за женската половина на човечеството промишлен продукт…

А ставащото не е хрумване на някой изпуснат от наблюдение дебил. Законът за „менструалното равенство“ е подписан от губернаторката Кейт Браун и задължава ръководствата на училищата да поставят тампоните в момчешките бани и тоалетни…

Уточнено е – да не се употребява думата „момичета“, а „човек с менструация“ – така се пазело джендърното достойнство…

Дали това обяснява защо – според данни от 2021 гдина – владеенето на природните науки в щата е 30%?

И не е само Орегон. Подобни закони са приети в Калифорния и Илинойс.

Странно, но през 2022 година се налага да направим откритие – момчетата няма да използват тия тампони, просто защото момчетата нямат менструация…

И се замислих. А дали съм прав да променям нечии възгледи и убеждения? Колкото и кретенотворчески да са…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Това е четиво за хора с не закърняло чувство на хумор и... все още - хора...
Ще се постарая да обобщя тази снимка
( https://cdn.thenet.ng/wp-content/uploads/2016/12/Screen-Shot-2016-12-07-at-6.14.38-PM.png )
от изложението на Върховите Генни Технологии към множеството изтекли информации от няколко и ...
  779 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя, Петре!
    А защо Путин не е като нашите политикани юесейстист?
  • рашиш, Рашка - от рашън. Така го пишат във фейса. Той си е рашист, оставаше и да нашиш ( натист , от натовец, на португалшки)
  • Само малък Путин и Ер (Голям) Доган ще оправят всички LGBT! В тях ни е надеждата. Между другото, днес четох че Путин е “рашист” 😉
  • Повръща ми се от всичко това и не само...
  • Благодаря, Дочке, Безжичен!
    В момента сменят гениалната Псаки с хаитянска негърка-лезбийка. Говори достатъчно...
  • ромски Богатин - да се чете ромски Бугарин - телефонът!
  • Педерастията е провалила и древна Гърция, и древния Рим...
    Да не забравяме!
    А тук виждане и умствена педерастия, при това с носителка жена - уникално и безподобно свръхтъпоумие - тампони за момчета...
  • "И не е само Орегон. Подобни закони са приети в Калифорния и Илинойс."
    А после в София... и други градове... Нали все по тях се равним.Ама то с това застаряващо население и в женската да турят тампони все тая...
  • Благодаря, Лина, Петре!
  • Нцък, ...и да искаш да промениш нечии възгледи и убеждения,.. не можеш
  • В днешно време здравият разум е погълнат от правото на самоопределяне...
  • Благодаря, Краси, Пепи!
    Потърсете "Либералният фашизъм /от Мусолини до Обама/" на Джона Голдберг.
  • То в някои щати и френската е забранена! Лошото е, че хамериканската (както би казал днешният ромски Богатин), все повече се налага в световен мащаб. Е, на наш Кико му припари нещо под маратонките и отиде чак до там да го потупат по рамото. Хамериканска нация?
  • Сега "сбърканата сексуалност" е заменена с "право на самоопределение". Опитвам се да схвана презумцията на законодателя. Той вероятно допуска, че може някои момичета да се самоопределят като индивиди от мъжки пол и да ползват мъжките бани и тоалетни. Та може да им потрябват тампони. Сигурно и писуарите ще ползват. Интересно как без да имат необходимата биологична квалификация. Предполагам, в удостоверенията за раждане имат и "друго" освен мъж и жена, като вариант за пол. Или е по-добре да се остава празно с идеята, като порасне детето само да реши, след като пол вече не е биологично, а социално понятие.
Предложения
: ??:??