The work is not suitable for people under 18 years of age.
Чух го от Такър Карлсон, водещ във „Фокс нюз“. Изумих се, после си казах: „Бе, човеко, ти си стар и не разбираш новия свят…“ След което рекох да го покажа и за други мнения. Въпреки ясното ми съзнание, че тази „модернизация“ е просто идиотизъм. Или пореден метод да се идиотизират хората…
Сложил съм червена точка, въпреки че е нужна черна…
И така – щатът Орегон. Където демократите са се справили с основния проблем на щата – с менструалното равенство. За която цел вече в мъжките бани и тоалетни в училищата се поставят и тампони за използване от момчетата, евентуално попаднали в менструален цикъл…
Честно – не ми се пишеше. Прекалено интимна и някак си… Абе, тъпа идея е да се обсъждат тия въпроси. Обаче – натрапват ни ги в експериментите за джендърното унифициране на човечеството…
При което даже се опитват да отменят сакрални въпроси от рода на: „Какво е мъж, какво е жена?“, заменяйки названията. Например, няма родилка, а има раждащ човек. Което е малко странно при положение, че педалите отдавна пробват, ама все не могат да родят…
Но в училищата в Орегон се появява менструалното равенство. Външен израз на което са тампоните за момчета. И те ги получават – искайки или не. Макар досега да не е засечен случай на пълноценното използване на полезния и необходим за женската половина на човечеството промишлен продукт…
А ставащото не е хрумване на някой изпуснат от наблюдение дебил. Законът за „менструалното равенство“ е подписан от губернаторката Кейт Браун и задължава ръководствата на училищата да поставят тампоните в момчешките бани и тоалетни…
Уточнено е – да не се употребява думата „момичета“, а „човек с менструация“ – така се пазело джендърното достойнство…
Дали това обяснява защо – според данни от 2021 гдина – владеенето на природните науки в щата е 30%?
И не е само Орегон. Подобни закони са приети в Калифорния и Илинойс.
Странно, но през 2022 година се налага да направим откритие – момчетата няма да използват тия тампони, просто защото момчетата нямат менструация…
И се замислих. А дали съм прав да променям нечии възгледи и убеждения? Колкото и кретенотворчески да са…
© Георги Коновски All rights reserved.
А защо Путин не е като нашите политикани юесейстист?