27.03.2020 г., 16:22 ч.  

Спасително предложение за радикално решение 

  Проза » Хумористична
516 5 8

Мисля, че най-достойно е всеки един човек на земното кълбо смело да бъде заразен с вируса КОВИД 19. Ако оцелее, да оцелее. Ако ли не - прав му път към небесата. Така се реализира и девизът:

 

"по-добре е ужасен край, отколкото мъки безкрай".

 

Ако всички, по заповед отгоре, бъдем заразени почти едновременно с коронавируса, то само след един месец се прави преброяване на оцелелите и човешкият род от оцелели оставя зад гърба си веднъж завинаги опасността. Това, според мен, е радикалното решение на проблема. Така няма да има и икономическа криза. Хората - масово заразени ще си отдъхнат и излязат по улиците щастливи и свободни! Затова, вместо кризисен щаб е добре да се направи щаб за масово заразяване. Край на извънредното положение - демокрацията се завръща. Кина и ресторанти работят на пълна пара. Лайф ис лайф! 

© Младен Мисана Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Като че ли ресторантите, кафетата - си изпяха песента, няма да ни е до "еуфорията", като преди...!!!
  • Хм, предложението е неофициално, разбира се.
    Но ми се струва, че и официалните планове звучат в тоя смисъл. Иначе не бих си обяснил как при 250 000 върнали се, само 24 000 са под карантина за 14 дни.
    Явно нещата се движат стремително - като полет в пропаст.
    Та - барем да е бързичък...
  • Много радикални мерки предлагаш, Младене! Ако вирусът мутира и тези мерки се прилагат всяка година, то няма да е далече времето, когато Земята ,, ще се отърси от отровната си плесен'', ще се освободи завинаги от нашето присъствие!
  • Скъпи приятели,
    Радвам се, че моят материал предизвика оживена коментарна дискусия. Благодаря ви най-сърдечно за разнопосочните мнения. Имаме нужда точно от плурализъм на мненията, за да отстояваме тънкия и крехък мартенски лед на българската демокрация. Искам да изкажа благодарност и на бразилския президент, който може би е прочел материала ми в сайт Откровения и е решил да приложи съветите ми за борба с КОВИД 19:

    https://www.vesti.bg/temi-v-razvitie/tema-koronavirus/braziliia-ne-vzema-merki-covid-19-bil-medijna-isteriia-6107509

    Благодаря Ви, г-н Президент! Ние българите ще наблюдаваме отстрани и със затаен дъх, какъв ще е развоят на епидемията в Бразилия. Тъкмо ще разберем още и кой от коментиралите текста ми тук е най-близо до истината. Лека вечер и релаксиращ уикенд!
  • Чудесно предложение! Вирусът може да се измори от толкова работа и да стане мързелив и неефикасен!
  • Е тука пропускаш нещо. Имунитетът от грип не е траен. Догодина пак ще трябва да заразяваме всички. И така - докато не остане никой.
  • Някой тези дни беше се изказал така: "Не може мерките за разрешаване на проблема, да се превърнат в по-голям проблем от самия проблем".
    Но все пак си мисля, че трябва да изтърпим това полувоенно положение! Струва си, ако така ще спасим човешки животи!
    Поздрави, Мисана!
Предложения
: ??:??