13.02.2011 г., 19:52 ч.

Св. Валентин и самотата 

  Проза » Разкази
947 0 4
1 мин за четене

Сам в тъмнината... сам в тъмнината седеше той... сам в тъмнината, размишлявайки. Седеше и пушеше. През прозореца нахлуваше лека светлина от уличната лампа, благодарение на която се открояваше силуетът му, а около него дим. Чу се звук на допиращи се стъклени предмети, след това, звук на изливаща се течност... Изглежда пушеше и пиеше алкохол. Сам в тъмнината и само в компанията на догарящата цигара и силния алкохол, размишляваше. Размишляваше върху това, че беше останал сам, самичък на връх Св. Валентин, сам със себе си, сам с цигарите и сам с алкохола. Размишляваше какво толкова е направил на света, че да се окаже сам на този празник?!
Сам в тишината! Сам със себе си! Защо именно на него съдбата е отредила тази орисия?! Дали не бе я заслужил с нещо?... Колкото повече се питаше и размишляваше, толкова повече се доближаваше до отговора на въпроса: "Защо съм сам?!". Беше сам, защото за целия си съзнателен живот не бе допуснал никого до сърцето си. На него му харесваха тези еднократни запознанства, с основна цел - плътско удоволствие, онези запознанства, дето не биха го ангажирали с нещо. Но нима не можеше да си намери спътник за нощта?! - Можеше! Но беше вече уморен от тези игри. Тогава той реши, че е време за промяна, каза си: "Ще намеря правилния човек, колкото и каквото да ми струва. Ще дам всичко от себе си. Ще обичам с цялото си сърце, както никога досега!!!"... Седеше сам в тъмнината... Седеше, мислеше, пушеше и пиеше, сам в тъмнината...

© Дилън Джордж Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сам със себе си е благодат, но без осъзнаването... си е самота. Поздрав!
  • Тъжна действителност. Изглежда самотните хора са много много повече от обичаните. А някой мисли ли за тях? Имат ли си и те един 14-ти февруари, в който могат да празнуват самотата си?.. Поздрави!
  • Добре е написано, асобено началото и идеята се схваща.
    Съветът ми обаче е, при такова начало прави и следващите изречения по-кратки. Например тези където се описва осветлението или онези където се споменава пушене и пиене. Можеш да ги направиш на отделни прости изречения. Това ще направи изказа в началото по-остър и силен.
    Браво!
  • Харесва ми !
Предложения
: ??:??