2.11.2010 г., 21:17 ч.

Събуди се! 

  Проза » Други
850 0 1
1 мин за четене

 Студено ми е. Замръзвам. Ръцете ми изстиват. Пресъхнах. Няма вече сълзи. Няма го морето, в което се давех по-рано... Това беше най-сладката смърт. Раждах се, за да умра отново. А сега го няма... Няма го и слънцето, което да залезе над това море. Всичко пресъхна. И остана само студът.

 Не бях такава. Не съм... Поне ми се иска да вярвам, че не съм такава. Искам да вярвам, че всичко това е един лош сън... Събуди се!... Кошмар, в който на моменти се задушавам... Сякаш някой е седнал на гърлото ми. Трябва да се събудя... Събуди се!...

 Има дни, в които почти успявам. Наполовина будна съм и усещам света около себе си такъв, какъвто беше преди, такъв, какъвто го харесвах. И това ме кара да вярвам, че един ден ще се събудя напълно... Но има и такива дни... в които кошмарът е по-страшен от всякога. Мигове, в които самотата те вледенява и те е страх да не се превърнеш в една от онези ледени фигурки и да не се счупиш... защото ако това стане, ако се счупиш, никога няма да можеш да се събудиш... Събуди се!

 Студено ми е. Нямам сили да търся огъня, да се сгрея... а ми е така студено. Кога всичко се обърка? Кога оставих студът да скове душата ми... да скове всичко наоколо? Не мога да помръдна. А трябва... Трябва да се движа, да бягам, да се боря... да дишам!... За да успея рано или късно да се събудя... Защото знам, сигурна съм, че това е сън... трябва да е сън... Просто... просто трябва да се събудя...

Събуди се!

© Елица Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Един ден ще четеш това нещо тук и ще се дивиш... Ще се питаш АЗ ЛИ СЪМ ГО НАПИСАЛА ТОВА? Тогава няма да ти е студено! Мислиш ли, че е необходимо да публикуваш дневника си в тази част на виртуалното?
Предложения
: ??:??