19.02.2009 г., 18:25 ч.

Сълзи 

  Проза » Други
1258 0 9
1 мин за четене

 - Ти ме питаш кой ще прочете това?

 - Аз ти отговарям, че няма значение...

- Смисъл има само в това, кой ще го разбере и как?

 

          Когато се криеш от сълзите си, бягаш от истината, която не можеш да понесеш, защото в твоите сълзи е всичко онова, което ти се е случило и ти не искаш да споделиш с този свят...

         Светът иска само да демонстрираш величие и сила. Светът не понася слабите, защото само силните оцеляват ефективно в него, а другите просто съществуват...

       Затова никога не се крий от сълзите си, защото те не са плод на това, което иска светът, а на това, което си ти, защото сълзите не са онази проста течност, изливаща се от твоите очи... Те са много повече, защото те са извора на твоята сърцевина, която само ти можеш да усетиш докато плачеш...

 

- След това аз искам да ти кажа, че не ми подхожда да плача...

- Не искам никой да вижда сълзите ми, но ще плача, защото сълзите са си мои.

- Ще рева, за да се чуе гласът ми там, където не се чува от никой...

- И запомни, че само силните умеят да плачат така, че никой да не ги чува и когато започнат им е трудно да спрат.

 

        

© Бен Ар Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??