28.02.2009 г., 9:01 ч.

Съпоставка 

  Проза » Други
640 0 0
2 мин за четене

Знаеш ли колко много прилика има между хората и кучетата?!

При женските кучета била вродена повече агресия и доминантност и били по-хитри от мъжките. При нас да не е по-различно! То мъжете са си все под нечий чехъл - стоят си там на сянка - мирни, тихи, кротки - не смеят да шават, че развихри ли се жената; лелеееее, бедна ти е фантазията! Ще се размърда сянката, ще го напече слънцето и иди обяснявай, че не е било слънчев удар, а е бил ударен от черпак или тиган. Или случайно се хвърлил от терасата докато оправял въжето за простор. Ми то нещастни случаи стават всеки ден!

И женските кучета кучки ги наричат. Е, ей това вече не мога да го разбера! Кучето е женско - кучка е, добре! Ама защо пък и жените ги наричат с този "прякор"? То кучето си е куче - пълно с инстинкти, едно такова... като ти се озъби и се чудиш накъде да се свърнеш... (замисляне) ... Аааа, е сега ми стана ясно. Те, мъжете, си имат патологичен страх от нашия пол. Не знам защо така се е получило! От уважение ли ни угаждат, от страх ли, от притеснение да ги помислим за неспособни ли...? Ама то това си е затвърдено с годините вече. Не може да се промени. Усъвършенствали са се все да се опитват да ни угодят и все те да са ни кривите. Ние ли не знаем какво искаме, те ли не ни разбират... Луда работа ти казвам!

И винаги женска е начело на глутницата! Лидерство е това, доминантност! Жената може да издигне мъжа чааааак до най-далечната черна дупка в космоса, ама рече ли да го съсипе, няма и да разбере откъде му е дошло. Имаме си ние скрита власт, тайнички, едни такива, и ние не разбираме от къде и как сме си получили дарбата. Ползваме я ей така, без да си го искаме. Ама нали сме жени, трябва да си опровергаем славата! Силни трябва да сме! Ама то това е като разбирането от горния параграф. Затвърдили сме си го през вековете. Не подлежи на промяна!

И едно нещо не мога да разбера. Бия си главата в тая стена, бия я в оная, счупих гардероба от бой ти казвам и изобщо не мога да се сетя защо и как така две жени не могат да са приятелки дълго време?! Коя има по-хубава кола, по-гладка кожа, по-малко кила, по-гъста коса! На коя мъжът е по-богат, на кой му е по-голям, къде я води на ресторант, романтичен ли е... И пак мъжете са виновни, защото винаги чуждия ще угажда повече на чуждата жена.

Абе ужас ти казвам! Седи срещу тебе, гледа те, смее ти се и не можеш да разбереш какво ти мисли. Абе, жена усмихне ли ти се без причина, бягай надалече, нищо хубаво не те чака! От мене да го знаеш!

А ако тръгнеш да си взимаш куче вземи си мъжко: тъпичко е и не е със вродена злоба, ама поне няма да те надхитри или да ти избяга! А и можеш да го юркаш както си знаеш...

© Коколлляк Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??