27.11.2010 г., 22:11 ч.

Сърове 

  Проза » Хумористична
1014 0 26
2 мин за четене

           -Слушай, Наньо, ти като си идеш у назе, да не вземеш да се издадеш, че по чужбинско само клозети си мил! Ша са праиш на голяма работа, ясно – на интелигентна работа, че нашенци уважението да ти имат, дет са вика! То парите не миришат, нали знайш – още древните римляни са го рекнали и до днеска си е все тъй. Кат компютърен специалист, ша каиш, съм се изявявал в Лондона града  и самия принц Чарлз съм обслужвал. Ша гледаш умно, ша са държиш намахано и нахакано, хич няма да им цепиш басма на българските хубостници! Речи им на тез будали, че в Англия най-малкото в „сър” са те въздигнали, та да им пораснеш в очите! Ти мене слушай и се не бой!

            -Маньо, ами ако някой нашенец поиска компютъро да му оправя бе, брато, ша я оплескам тогаванка!

            -Ей, прост чиляк си беше, Наньо и прост си остана! Как пък не ти увря кратуната! Ами ша псуваш бре – ша му теглиш една майна кат не знай, че за по-малко от илядо лири ти хич и няма да му погледнеш компютрото биля! Колкото повече ругаеш, толкова повече ша та въздигат! Ти мене слушай, че от дърто магаре, най-сетне чиляк да станеш!

            -То лесно било бе, Маньо! Бая попържни зная, ама не е зле още да се обогатя. Айде да ми помогнеш, брато!

            -Не бери грижа, Наньо! Щом има интернет, страшно няма! Само отвори някой сайт,  хвърли едно око на коментарите и бас държа, че ша са обогатиш – чак милиардер ша станеш!

            -Ей, жив да си ми, Маньо, че пак ме просветли! Айде сега – гудбай, че нали съм „сър”  бе, брато - бързам  да се дообразовам!

© Росица Танчева Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ангел и Виктор, благодаря ви!
  • Ша зема да ида и аз у Лондона, мамка му стара!
    Чаровница! Поздрави ! Благодаря ти за коментара.
  • Благодаря, Ники!
  • много е хубаво,Росе...радвам се, че прочетох
  • Любомир и Ивон, благодаря ви!
  • С поздрав и усмивки, Роси!!!
  • Друго си е да си убразуван...Поздрав Роси!!!
  • Благодаря за усмивките, Вилдан!
  • "Не бери грижа, Наньо! Щом има интернет, страшно няма!"

  • О, благодаря, Стефка и гудбай - и аз бързам да се просветля, че да не ме мислят за дип проста!)))
  • Принцеса...Роси!Пораснахте ми в очите!Гудбай
  • Благодаря, Илко!
  • Пепа и Светлана, благодаря ви!
  • !*
  • Ех, Роси, успя да ме усмихнеш и да развеселиш деня ми! Благодаря ти! Разбрах ти и "тонкио намек" в края, но като цяло много ми допадна, (жалко че нямам много време, за да чета повече и от прозата)! Толкова много истини си схванала и събрала в един кратък текст!
    Евала ти правя! Дерзай! Ние сме с теб!
  • Петя, Ангел, в своя коментар, е доловил посоката на сатиричната ми стрела. Мисля, че и Веска се е досетила за намека ми - не само предположението на Ангел, но и поведението на един виден компютърен специалист от друг сайт, който си падаше по попръжните. Всъщност, той не работеше в Англия, а в страна, по-близо до нашата. Къде ги беше научил тези цветисти псувни, чак да му се неначудиш! Мисля, че го лишиха от право да коментира, т. е. - да ругае, но имаше и има право да публикува, а който не му се възхищаваше - завинаги го изгониха от сайта, защото го дискриминирал горкичкия. Та исках да улуча със сатирата си бай ти Ганя, а не достойни хора като тебе, като Ена, като Барона, като Ники и като много други, които работят, за да оцелеят, учат и пишат, за да бъдат живи и въпреки тежкия труд, са запазили душата си, топлотата в отношението към другите, скромността си. Явно, трябва да направя това пояснение, защото чувствам, че посоката на сатиричната ми стрела би могла да не бъде разбрана правилно.

  • Ученото си е учено, Роси, и в клозет да го затвориш, ще намери какво да яде...че и за другите ще остави.
    Преди 30 години, тъкмо бяхме завършили гимназия, отидох на гости на една съученичка в село Бял Извор, до Димитровград.Тогава имаше едни външни клозети, сковани от дъски, така беше. Едно гроздче се беше провряло вътре и беше узряло, никой не искаше да го откъсне и да го яде, така щеше да си умре, горкото...ако не бях отишла аз на гости
    Отплеснах се, но ти си виновна, че пишеш толкова картинно и хубаво!
    Поздрави от една чистачка и любителка на сайтове от Мадрид
  • Ееех, ееех, ами какво да ги правиш, освен малко да се посмееш...
    Благодаря, Водолея!
  • Ееех, нашенци!
  • Така е, Плами. Защо си мислиш, че се лутам из сайтовете от ранни зори - ами и аз от желание да се дообразовам?!)))
    Благодаря ти за отзива и оценката за хумористично-сатиричния ми разказ!
  • Друго си е човек да се дообразова Поздрав, Роси!
  • Благодаря, Руми!
  • Ангел, Ева, Галина и Веска, благодаря за отзивите и оценките! Веселка, благодаря за оценката! Веска, предполагам, че ярките белези вече са те ориентирали и затова ти е било много интересно?!
  • ...!!!

  • Много свежо и истинско!
    Сетих се за тая мадама с фалшивата диплома от Германия, дето дали наистина е фалшива както винаги няма да разберем...
    Хубаво е при теб - винаги ще ни поднесеш нещо интересно!

Предложения
: ??:??