26.05.2010 г., 22:11 ч.

Тук няма "happy end". 

  Проза » Писма
980 0 7
1 мин за четене

  Всеки ден гледаме ужасяващи кадри, случващи се на реални хора в реалния свят, който обитаваме. Но, въпреки всичко видяно и чуто, всеки твърди, че няма как да се случи на него; с лекота казваме, че в „истинския” живот това не се случва. Но… познайте? Това е истинският живот! Нека бъдем реалисти! Нека погледнем живота такъв, какъвто е – жесток, несправедлив и един ! Вратите на Рая няма да бъдат отворени, защото няма Рай! Няма такова място, което да се рее сред облаците и  което населяват „почтените” души – няма, защото смъртта е краят, тя е завършекът на всяка човешка история. Светът е препълнен с хора, които вярват, че любовта ще ни спаси, но как може да го направи, като вижте какво ни дава тя - свят с кървящи самотни сърца. Животът няма  „happy end”.  Животът, в по-голямата си част, е трилър, ужас и трагедия, а след себе си оставя само трупове на хора, опитали се да го направят по-добър – безуспешно! През цялото си пребиваване на този претъпкан свят трябва да се борим, да пълзим и да преглъщаме болката и сълзите, които ни изгарят, за да може накрая да остане бледа следа от нас, от личността, която някога сме били; следа, която с времето ще избледнее и ще бъде забравена, а с нея ще избледнее и споменът за нас. Животът не е цветната дъга, която виждаме, но не можем да докоснем; той е дъждът, тъмното небе и светкавиците, а те не са нито хармонични, нито магически - те са просто буря! Животът няма цвят, нито красота… животът е просто буря!

© Алекс Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??