12.03.2020 г., 23:13 ч.

Тъжния човек 

  Проза » Разкази
486 0 2
1 мин за четене

Беше една студена ноемврийска нощ , всички се бяха скрили в малките си къщурки и си разказваха смешки , докато ядоха и пиеха и са сгряваха с камините си и с усмивките и по лицата , но не и Тъжния човек . Тъжния човек нямаше име , той беше просто един прост човечец , както останалите , но винаги се криеше от тях . Тъжния човек всяка вечер се разхождаше из улиците на малкото градче Нюл Таун , където се славеше с техните плодородни земи из цялата област . Деня му винаги започваше рано сутрин , преди да изгрее слънцето и отиваше на полето да копае или да събира узрелите картофи . Самия той беше работохолик , който единствено почиваше по обяд само , за да изяде една купичка картофена супа , която беше единственото нещо , което носеше радост на Тъжния човек . Той работеше чак докато слънцето залязваше и когато приключи болезнената работа , идваше собственика на земята , който единствено даваше 45 гроша за цялата свършена работа , без да казва нищо на Тъжния човек . Настъпваха нощите , хората повече се веселяваха и се обичаха , докато Тъжния човек ставаше по-студен и по-мрачен . Тъжния човек винаги първо обикаляше по улиците сам самичък , а после отиваше до кръчмата  да изпие малко уиски , за да забрави за болката , която за него бе първи приятел в живота .

И така ден след ден , всичко се повтаряше за Тъжния човек . Толкова ми е тъжно за него и скърбя за него , но на него не го интересуваше ничие мнение . Тъжния човек отдавна забрави , какво е да почувстваш Любов.

© Константин Ангелов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Тъжния човек всяка вечер се разхождаше из улиците на малкото градче Нюл Таун , където се славеше с техните плодородни земи из цялата област . " И тук има доста неща за поправяне. Препинателните знаци се пишат веднага след думата, а след тях интервал.
  • Ще е по-добре думата "ядоха" в първото изречение да бъде в минало несвършено време - "ядяха". Иначе тъжните, самотните хора са тези, които имат "белег на челото", т.е някак познаваеми са...просто трябва да се научат да оцеляват по един или друг начин. Не винаги животът им предлага приятелство или любов, но предполагам знаят имат себе си, колкото толкова...
Предложения
: ??:??