25.12.2008 г., 10:44 ч.

Търсих, но не улучих - исках, но не получих 

  Проза » Разкази
1305 0 4
Колко още трябва да се боря ми кажи,
защото вече силите ми са на изчерпване.
Бях силна. Уви. Слаба съм вече...
Любовта ми е вечна,
но е явно, че ти не си падаш по вечните неща.
Любовта ми е от онези рядко срещани чудеса,
но може би търсиш нещо повече от чудо...
Не искам да спирам да се надявам,
че някой ден ще ме искаш... Но оптимизмът ми е към своя край...
А от сърцето ми и последната капка любов изтече в канализацията на твоето...
Търсих две топли ръце,
но вместо това прегърнах камък.
Исках само две топли думи,
за да се сгрея,
но тях ги заместиха други две противоположни на исканите.
Търсих, но не уличих... исках, но не получих...

© Ивелина Господинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не съществува нещо като вечна любов. Става като с човека, който бил щастлив толкова дълго време, че не знае дали още е щастлив.
  • (Извинете за дългия коментар който ще последва, но искам да дам своят отговор на въпросите които постави в този си коментар лилия1)

    Аз ще ви кажа как - лесно е. Чувството да си с любимия човек, те кара да летиш от щастие по инерция в Космичесото пространство... в почти пълна стерилна самота, въпреки че си с него, и нищо повече не ти трябва на този свят. Достигнали сме Пълното чувство че е прекрасно че живеем.

    Това състояние би могло да се получи с всеки един човек, стига от него да струи така желаната и копнеена топлина или всичките там качества, които твоята същност чувства потребни за да...

    ...за да набере трета космическа скорост и като ракета да започне да лети просто по инерция... в Щастието.

    И това е взаимно. Но до един момент (в повечето случай) - защото хората все се разминават, някой си умръзват...

    И тогава се разделят и единия го боли - явно теб

    ...и тогава Болката е нетърпима. Болката от липсата на онова неизмеримо (все-пак ти е дало трета космическа, а след това вече няма необходимост от никаква енергия повече, постигнал си го и летиш) Щастие, което ти липсва. Болката от това да помниш това щастие и да го търсиш, да го търсиш там където си свикнал да го намираш.

    ЗАЩОТО "ЧОВЕК ТЪРСИ ЩАСТИЕТО СИ ТАМ КЪДЕТО Е СВИКНАЛ ДА ГО НАМИРА".

    През цялото време се вреш сляп в спомена, помниш очите... прегръдките... топлината.

    Но това вече не е взаимно. И те боли. Струва ти се че няма по-голяма болка. И наистина няма. Защото вече нямаш онова щастие, и оставаш само с житейските проблеми и тъпите денонощни баналности. Как да се наядеш, как ще погледнеш отегчено през прозореца...

    И онова което спешно трябва да направиш, е да ОСЪЗНАЕШ ЧЕ ОНОВА ОТ КОЕТО ИМАШ НУЖДА Е ОНОВА КОЕТО ТОЗИ ЧОВЕК ТИ Е ДАЛ. И ДА СЕ ВЪРНЕШ В СЪСТОЯНИЕТО В КОЕТО СИ БИЛ КОГАТО СИ ТЪРСЕЛ ТАКА НЕОБХОДИМАТА ТИ ОБИЧ И ТОПЛИНА, ПРЕДИ ДА Я СРЕЩНЕШ.

    Представи си усмивка, две красиви очи, топли прегръдки, целувки, секс, разходки, шантави отнасяния във ваш си собствен свят... но БЕЗ образ. Така както е било когато образ не е имало.

    И СЕГА ОНОВА КОЕТО ТРЯБВА ДА НАПРАВИШ, Е ДА ПОТЪРСИШ ОТНОВО ОБРАЗ. За да превърнеш мечтата за щастие в Реално щастие. И тоя път ти пожелавам успех.

    П.П. - Трудно е да забравиш някой с когото си бил дълго. ЗАЩОТО ВЕЧЕ СИ ПРИВИКНАЛ КЪМ ЩАСТИЕТО С ТОЗИ ЧОВЕК, а вече казах, че "ЧОВЕК ТЪРСИ ЩАСТИЕТО СИ ТАМ КЪДЕТО Е СВИКНАЛ ДА ГО НАМИРА". (И едно лично мое допълнение към тая синтенция: човек е СВИКНАЛ да търси щастието си там където е СВИКНАЛ да го намира). Изходът от това свикване е просто... положи малко усилия за да свикнеш с новия Заслужава си (за доброто и на двама ви с новия), особено ако старата ти връзка е мъртва или напълно обречена.

    И тук има само един риск - да се получи така, че при този експеримент дали новия човек ще ти даде това което търсиш, да стане така че... ти за него да не си това което търси. В тоя случай обаче най-много да си изгубиш ума за няколко дена и да страдаш, а той не, но това се оправя ако последваш съвета ми от тоя коментар и продължиш.

    --------------------------------------------------------------

    Този който в момента си ТИ, е функция на най-голямата ти Болка в този момент от животът ти.

    --------------------------------------------------------------
    Твоето най-голямо Щастие е функция на най-голямото ти Щастие в този момент от живота ти.
    --------------------------------------------------------------
    Всичко в тоя свят е Функция на единственото фундаментално нещо - БОЛКАТА.

    П.П 2 - И все-пак, - някой хора когато прочетат това няма да са съгласни с много неща и ще ме наплюят може би. И за това слагам едно УТОЧНЕНИЕ: тезата която изтъкнах в този си коментар, си е лично моя и персонална, защото явно съм устроен така че при мен този метод да работи, или просто мога да погледна този житейски проблем през призмата на човек който е преминал през много състояния и е преживял много и разностранна болезнена и странна и дори шантава в някой периоди Болка. Надявам се че метода ми и при друг ще проработи
  • Как се заличава Любовта?
    Някой да ми каже?
    И как се запълва празнота?
    Не знам?
    Красив стих!
    Всела Коледа!
  • Красиво и тъжно. Натъжава ме най-вече защото прочетох тук думите "вечна любов". Точно заради такива вечни любови, аз бях толкова нещастен в любовта толкова пъти... Когато те прегърне и се скрие цялата в теб, красива до болка, и чувстваш космическа взаимност, но все говори за "приятеля си" (с когото иначе не са се виждали от две години близо и се водят скъсали), и изведнъж прошепне:

    - Знаеш ли, така ми се иска да те бях срещнала първи...

    и в теб всичко се срива и пак се криеш в топлината й.

    ...когато любовта не е взаимна, когато някой избира някой друг пред теб или нещо друго пред теб, - тогава любовта трябва да се заличи, убие, премахне, забрави. И празнотата да се запълни веднага, на момента.
Предложения
: ??:??