20.02.2013 г., 8:03 ч.

Укротяване (трета част) 

  Проза » Еротична
1300 0 5
3 мин за четене
                                  Съвместен проект на   BobbyAngel и Suleimo            

                                                       === Част III ===
 
Минаваха часове, дни, седмици...
Катя започна да се променя. Беше по-щастлива, но и по-властна от всякога. Околните забелязваха, че нещо влияе над иначе еднообразното ù ежедневие. Сега тя изглеждаше като преродена. Все едно имаше малък дявол, който иска да изскочи от гърдите ù.
Дойде есента. Средата на септември. Валеше проливен топъл дъжд. Катя крачеше с грациозната си походка към някое от множеството си задължения. Погледите на минувачите я обгръщаха както винаги. Изведнъж една черна кола се закова до тротоара с бесни спирачки. Катя се огледа стъписана, след което дясната врата на колата се отвори и от нея се показа Николай.
- Влизай! - прикани я той, а тя, без дори за миг да се замисли, направи няколко крачки и се качи в колата.
- Къде се изгуби? Помислих, че си грабнал някоя друга. - усмихнато промълви Катя.
- Не, просто исках да видя дали след известно време ще ти липсвам. - отговори младокът, като бавно се доближи и я целуна, след което подкара колата.
Катя не питаше накъде я води, тя беше сигурна че е в безопасност в неговите ръце.
Спря колата до една картинна галерия. Николай само кимна на уредничката и поведе Катя някъде нагоре по стълбите. Явно и тук добре го познаваха. 
Почти под покрива имаше ателие. Цареше творческа атмосфера. Художникът дори не ги забеляза.
- Маестро, ела да те запозная с една моя приятелка! - възрастният мъж я изгледа преценяващо, явно я одобри, защото на лицето му се прокрадна дяволита усмивка.
- Катя. За мен е чест да се запознаем! 
-  Аз съм Маестро Папи.
- От къде се познавате с Ники?
- Той не ти ли е разказал? Собственик е на тази галерия, а мен ме приюти, когато имах нужда. Сега не може да се отърве от мен.  
Катя го хареса от пръв поглед. Разглеждаше я като обект за картина. Мислено беше поласкана.
- Какво да направя за теб, моето момче? Искаш да я нарисувам ли?
- Не, Папи, тя ще е платното.
Катя го изгледа неразбиращо. 
-  Маестрото е най- добрият татуист в този град. Сега да те видя колко си смела малката.
 Катя никога не си беше причинявала такова нещо и наистина се страхуваше много. Дори не чу как я нарече Николай. 
- Какъв ще е татусът? Нека да не е нещо голямо! Нещо много мъничко, на място където не се вижда! - вече трепереше гласът  ù.
- Ще бъде красива изненада. Не се страхувай, тук съм, да ти бърша сълзите, мила. 
Така и се случи. Маестрото избра да рисува на гърба, леко встрани. Сълзите се ронеха, Ники ги попиваше с устни. Не се отдели нито за миг. Беше толкова интимен момент и за двамата. 
- Ето, приключих. Можеш да видиш как се е получило. - каза гордо Маестрото.
Това, което Катя видя, я зашемети. Жива картина, която изобразяваше черен породист арабски жребец с развята грива, а върху него полегнала любовно гола самата тя. Не можеше да се нагледа. Истинска красота. Обърна се и прегърна спонтанно Маестрото. Целуна го и му благодари мълчаливо. Очите ù казваха всичко.
- Хайде деца, оставете стария човек да работи сега. Кате, беше удоволствие да работя с теб. Ники ще ти обясни как да се погрижиш за татуса, за да не се инфектира.
 Изморена от емоцията, приятно отпусната в колата, тихата музика я унасяше.
- Защо точно такъв татус избра Папи? - беше ù много любопитно.
- Той ме вижда като жребеца, а ти си тази, която ще ме укроти с любов.
Толкова много искаше това за себе си! Дали ще се получи? Имаше  ли право да граби от младостта на това момче? 
Сякаш прочел мислите ù, той отби встрани. Погледна я с различни очи, решителни, но пълни с обич. Целуна я толкова нежно, мечтано отдавна. 
Да, нещо се случваше между тях, ново и неудържимо, за което и двамата вече бяха готови.

 
/ следва продължение /

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??