28.03.2018 г., 16:06 ч.

Утрото е в очакване 

  Проза » Разкази
730 0 2
1 мин за четене

  Да се събудим и да благодарим, че ни се дава още един ден пътешествие. Пътешествие, което за някои вече е минало, за други ще приключи днес, а трети има още на какво да се научат.

  Утрото е притихнало и едва протяга розови ръце в далечината. Мутиралите мравки наречени хора, все още спят и от тях зависи, как ще ги посрещне утрото. То ще се усмихне на малкото дете и ще му поднесе един приключенски ден, в който дребосъка ще опознава света.  Тийнейджърът, чиито хормони все още си търсят правилната конфигурация, ще се събуди с мърморене, а утрото ще го чака търпеливо, за да отговори на зададеното  настроение. Девойката, едва навършила пълнолетие, ще се излежава до обяд и ще проспи най- прекрасния момент от деня и със ставането ще си сложи маската- стереотип „идеална визия“. Денят и на нея ще ѝ отговори подобаващо, като ѝ поднесе доза лицемерие и показност. Младото семейство, ще се събуди с усмивка, защото първото нещо, което видят ще бъде любимия човек до себе си. Те ще станат с радост и енергия. Утрото и тях ще ги приветства с отворени обятия. Бизнесменът на средна възраст ще се събуди бързайки за поредната делова среща и ще подмине най- невинният и хубав момент на деня. Сигурно ще подмине всички такива дни, докато не постигне целите си, но тогава няма да е първа младост. А когато остарее и кокалите едва го държат, ще се събуди рано и ще бъде, като малкото дете, което иска да опознае света. Той ще съжалява за пропуснатите възможности и за неосъществените си мечти.

  Човеко, единственият отговорник за предстоящия ден си само ти! Каквото настроение, емоция и нагласа зададеш на сутринта, утрото ще те очаква и като бумеранг ще отговори на желанията ти.

© Деница Габровска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??