8.01.2021 г., 11:31 ч.

В чест на сълзите и голотата 

  Проза » Други
215 1 2

            Плачем. Няма нищо странно или страшно в това. Ние сме просто едни обикновени човешки същества. Сълзите напомнят, че все още е останало нещо съкровено у нас, което е крехко и ранимо. Не са ли те красив ситен дъждец от емоции? Не носим чадъри, защото няма смисъл и нужда да се крием от самите себе си. Нека да вали! Голи, ще потанцуваме и ще полудуваме на сцената на тъгата, ще погостуваме на всичко онова, което всява раздор в нашите души, и надвечер ще пътуваме към жълтия залез с бавен влак, съзерцавайки многоцветната гледка наоколо.
            Голотата е предизвикателство и доза страх. Сваляш всичко и ставаш беззащитен. Разтревожена, трептяща плът. Знам, че е трудно дъга да изгрее, когато в ума огън вилнее. Пей, напий се и прави любов. Вдигни ръце и се предай. Да бъдем голи! Отпусни се и полети към недостижимите висини. Харесва ти, нали?
            Да бъдеш гол, означава да бъдеш себе си – лекарство, което се приема наведнъж.
            Къде забравихме рецептата?

© Димитър Драганов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Значи винаги съм се чудила защо хората в тежки моменти от живота си, когато трябва да се вземат в ръце и да се стегнат за битка, да се изправят и да се сражават, дори победата да изглежда невъзможна, дори да е сигурна загуба, но да загубят с чест, те обаче отиват и се налюскват, като свине и реват ли реват.
    "Пей, напий се и прави любов" - ква ли песен ще пее пиянката? И каква ли любов ще прави?
    Голгота? Исус се напи до козирката и тръгна към Голгота? Не сълзи, кървава пот течеше от него, беше впрегнал всичката сила на човешката си плът.
  • ЧНГ, талантливо момче! 🍀
Предложения
: ??:??