''Скромността краси човека'' - сериозно?!?
Най-скромен е мъртвецът, но кой би възкликнал: ''красавец!''.
''На лъжата краката са къси'' - а, стига бе...?!?
Гледам лъжецът е бегач на дълги разстояния с препятствия. И добре се справя.
''Който пее, зло не мисли'' - сигурно ли е?!?
Явно не сте слушали певците ни в култовото шоу ''Парламентарно заседание''. Засядат в Парламента и възвисяват медени гласове.
Вярно - всяка група със свой репертоар. Но нали музиката трябва да е разнообразна и да завладява слушателя.
Дето се вика - за всеки вкус по нещо.
Понякога правят и ''мош'' (mosh)*
''Който копае гроб другиму, сам пада в него'' - няма начин!
Бай Цоньо - гробаря, още е жив и гони вече стотака. А колко гробове е изкопал.
...пък и престъпниците - аха да паднат, ама... все успяват да го прескочат. Не всички, де (зависи дали кихат където и както трябва).
''Гладна мечка хоро не играе'' - играе бе.
Играе и то много добре го играе. Да се чудиш мечка ли е, овца ли е..
Хайде стига толкоз, че наближавам кръстовище. Да не стане белята.
------
''mosh'' - поведение на публиката което се характеризира с хаотично блъскане едни в други на метъл концерти.
https://www.google.com/search?client=opera&q=мош+на+концерте&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:5e59c888,vid:wbjZcdXfyMg,st:0
© Крив Кривак Всички права запазени