23.03.2017 г., 21:50 ч.  

ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ ОТ СВЕТИ ПЕТЪР 

  Проза » Разкази, Писма
832 3 6
1 мин за четене

"Ако желаете някой ден да открехнете райските двери, моля повече никога, ама никога, НЕ публикувайте групови постове във Facebook за имени дни! Особенно на моя имен ден! Разярен съм! И ще Ви хлопна под носа вратата на всички мързеливи остроумничета, като Ви видя, ако това пак се повтори! Спомнете си за времената, когато нямаше Facebook и се обаждахте на хората, на които държите! Дори от чужбина! Или им пращахте телеграма! По-добре се обадете на двама-трима приятели, отколкото да тагнете 50 фейсбук контакта! На никой не му пука за груповите ви постове! Въобще не е уважително! Отвратително е! Ако имах Facebook това щеше да ми е критерий за триене на контакти! И отхвърляне на кандидатури за жителство в Рая...

На имените дни, също като на рождените дни, човек би трябвало да се чувства СПЕЦИАЛЕН! А не сложен под един знаменател с още 25 Петьовци... Имените дни не са за да изпъкнете Вие пред всички показвайки, колко много контакти с буквата "П" имате.. 

Именика би се трогвал от личното внимание, от мисълта, че сте се сетили за него и сте го уважили на празкика му. Именно него, а не някой друг! Той или тя не се трогва от това да види още колко хора носят неговото име.. Колко много още има като него.. И колко хора, като него са получили едно и също поздравление и картинка. И че вие сте благоволили да го тагнете..


Ако имате поне един истински приятел обадете му се! Или му пишете ЛИЧНО! Забравете за другите! Въобще не ми се вясвайте иначе пред Райската врата! 

Още един път, за да е ясно: груповите постове за имени дни от днес са ГРЯХ! На моя имен ден: смъртен грях!

 

Да не се повтаря догодина! 


За сега ви е простено! 


Искрено ваш:

Свети Петър"

© D. Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви много! Завръщам се с ново стихотворение след няколко месеца тишина... Благодаря Ви,че ме четете!
  • Поздрав, Gergana Dragoeva Quievy! Оригинално и смислено.
  • Хубав коментар. Аз мразя и като получа смс с Честито Рождество, но без обръщение с моето име. Пак по същия принцип пратено на всички. А имаше време с картички посипани със "сняг"....
  • Благодаря много ! Ще предам!
  • Интересно писмо със силен подтекст.Когато и който иска да откликне на Светията:да се обади.Успех!😇
  • Приятно ми е! Петър... Свети Петър Един хубав начин да ни предупредиш
Предложения
: ??:??