29.06.2014 г., 22:51 ч.

Василева, до поискване, с обратна разписка 

  Проза » Хумористична
1172 0 8
1 мин за четене

Бейби Циклама, много ме ядоса, пак прописах проза. 

Мислех да не пиша, но като прочетох коментарите, ме засърбя перото. 

Така, заклевам се, честен кръг, на другата среща, където и да е, първа съм. Питаш ме защо? Защото прочетох, че по-хубава среща не е имало. И аз да я пропусна? О, не си познала! От сега ще се подготвям и ще има експлозия от песни, танци и фейлетони. Да видиме какво ще кажат за следващата среща. Само на теб ще ти се доверя, не казвай на никой, но другата среща ще е най-хубавата от всички досега и аз ще съм там и ще я опиша как си знам. 

Питаш ли ме защо честен кръг? Ако ме питаш, ще ти кажа. Защото скоро научих, че земята е кръгла и се върти. Аз мислех, че имам световъртеж, а то... Мъжът ми вика, че е от алкохола, но аз като спя, не пия. От въртенето на земята ще да е. 

Мислиш, че няма да дойда. Тоя път не си познала. Ей така, от злоба ще дойда. Не, не съм злобна... много, но ме хвана яд на твоето писание, много хубаво си го направила!!! А пък коментарите ме довършиха, така че... Бейби Цунами, очаквай с нетърпение следващата среща. 

Благодаря ти, че ме върна, където ми е мястото. Дали остарявам, ма не ми се вярва, но нещо поспрях да пиша. Липсват ми тези срещи, които ни държат два метра над земята почти месец. Зареждат с толкова положителни емоции, които се раздават с пълни шепи и от сърце, като столевките на Георги Колев на срещата в Сливен.

Доче, обичам те!!! Обичам Откровения, обичам всички откровенци, с изключение на двама-трима от новите, щото не ги познавам. Откровения ми даде много, ще се наложи и аз да му дам поне малко усмивки другия път, заклех се!!! 

С обич: Вой водка Светла

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Хубав ден,svetlanal!
  • И аз те обичам, Светлееее!!!
    Ма може ли човек да не те обича, м?
    Появи се като подарък от Бога в точния момент, Вой водка Светлано, ма, как разбра, че и при мен се върти нещо, ама съм сигурна, че не е от земята... щото ние, земляните сме много тъпи и не можем една Земя да завъртим. Обаче все пак някой я е завъртял, на тебе ти вервам, да знаеш. И то ще да е само заради теб! Ъхъ, така е!
    И повече никакви забежки, а?
    Ще вземе да спре някой инопланетянин земята, и ще изпопадаме в черните петъци... па ако идва и 13-то число, спукана ни е работата
    Така, че - тука, гражданко, тука! Никакво мърдане повече и никакво заплесване!
    (((((((((((((((( ))))))))))))))))
  • А, сега де? `Кво да кажа?
    1-во.Че съм баба-баба съм на петгодишен внук, който ми носи буквата с гордост.
    2-ро- "Москва не вярва на сълзи" т.е. Довереница се е наслушала на обещания от авторката на горните слова.
    3-то.Опитвам се от две години да я примамя, чрез различни прийоми, да се яви, щото след туй такива репортажи спретва- шапката да ти фръкне от смях.
    4-то.И аз я обичам.
    5-то. Честит рожден ден!Цветя и рози и един трън между тях за акупунктура на въображението.
    6-то. Няма
  • Честит Рожден Ден,Светлана.Твоите разкази ги чета с огромно удоволствие.
  • Таня, точно за шапките ми беше думата
    Жанет, Дочка се подписа като баба Ц. като в Патиланци. Но...тя не е баба , Цоцолана се превежда като Силикона и реших вместо баба, да е бейби, вместо Ц. нещо по-интересно Аз се заклех, че ще дойда, Таня - също, така че...очаквайте неочакваното с нас
    Вики, до скоро бях скица, сега вече съм графика. Като се видим, ще съм завършена картина Вой водка Светла, защото като се напия налитам на бой и вия...пея де, не вия
  • Вой водка Светла е една от най-големите скици, на които съм попадала в този сайт
  • За нищо на света нямаше да се сетя какво значи съкращението Ц.
    Айде да ви видим, и тая скатавка дърдорещата долу под мен... колко си спазвате обещанията :P
    Аз от сега съм вече във филма, не ми се мисли като наближи. За коя ли среща ще получа адреналинен инфаркт, незнам
    Досрещане, Светланчик и... почесвай перото по-често, моля :P
  • Светле, убаво им го каза, няма начин среща, на която не сме присъствали, да е била най! Най ще е, ама след година като им скрием шапките!
Предложения
: ??:??