5.11.2009 г., 13:59 ч.

Вече късно е 

  Проза » Други
893 0 4

Той влезе в стаята... спря се! Между четирите стени се носеше онази сладко-кисела миризма на току-що разкъсано месо. Застана на прага и се огледа. 
Имаше полицай и от онези кучета-овчарки, които разследваха убийства.
В единия край на стаята беше захвърлено плюшено мече, облечено в рокличка. След миг застой той погледна в краката си. На розовото окървавено килимче лежеше студено, мъртво тяло. Наведе се и погледна в полузатворените ù небесно сини очи... видя себе си.
Стана, обърна се и излезе. Тя продължаваше да лежи там, студена и бледа...
След три дни всичко беше черно. Имаше черен кръст, ковчег и разплакани хора. Той се чувстваше странно. Чудеше се какво прави там и защо е там изобщо. Идваха жени и мъже да му изкажат съболезнованията си. Той ги гледаше с празен сив поглед и недоумение. В ковчега беше дъщеря му, но той още не го беше осъзнал...

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ее най-накрая...един човек да се досети,защо "още не го беше осъзнал"...
    Но все пак чиатателят сам прави своят извод.
  • Просто човекът е бил в шок, а талантливата Алекс го е прадала толкова силно ... Поздравления!
  • Много талантливо умееш да пишеш и да докосваш сърцето на читателя!
    Много ми хареса! ПОЗДРАВИ! БЪДИ!
  • Ако вътре е дъщеря му, по-добре да не разбира, макар и невъзможно да е. Има няколко възможности, или въпросният господин си е изгубил паметта или просто не знае, коя точно е дъщеря му.
Предложения
: ??:??