21.08.2021 г., 9:09 ч.  

Вечна приказка 

  Проза » Хумористична
456 4 14

Разказваше я още дядо ми.

Един имал проклета жена – инат, че и за износ. Все против, все контра, все нейната да е. Макар че – както всяка жена – не знаела каква е нейната…

Веднъж се разхождали покрай реката и той се възхитил на ливадата. Рекъл: „Чудесно е окосена!“. Жена му възразила: „Не е косена, стрижена е!“… „Бе, жена, кой стриже тревата? Коси се…“ „Не, стрижена е!“…

И така – сдърпали се: „Косена е“, „Стрижена е!“…

Ядосал се той, избила му чивията, бутнал я в реката. Взела тя да се дави. Дожалело му – все пак, някой трябва зимъс да го завива… И рекъл: „Жена, признай, че е косена, да те вадя…“

А оная вече потъвала, отгоре се виждала само ръката й, със свити пръсти и два сблъскващи се във въздуха – демек, ножица, стрижена е…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да разберат мъжете какво е женски инат! 🙂
  • Благодаря, Ивита, Скитнице!
  • Е, стрижена е де! Ей това е жена
    Беше ми интересно, Георги! Поздрав!
  • 😀 И значи,... все пак е стрижена!
    Поздрав, Георги. Харесва ми твоят хумор.
  • Благодаря, Хари, Стойчо!
    Хари, не съм софиянец, живея на 600 километра от столицата. С удоволствие бих те послушал, бих се запознал - ако пътуваш към Добрич или Варна.
    Успех!
  • Трудно се стига до съгласие в личното и обществено пространство у нас...
    Спорът е древен национален спорт.
    Ами, ето на страницата на Георги и героите в случая;и читателите сме готови в името на олимпийския принцип да спорим за рекордно постижение, достойно за "Гинес"...
    За да не се съгласите с написаното от мен, моля, един въпрос към мъжете:кое е хубавото на българската жена?
    Поздравления,Георги!
  • Георги, стоя на думата си!
    Ти си уникален!
    Нека Господ ти наспори още много години, за да твориш!
    Между другото на 19.09.2021., другия месец идвам в София.
    Пред Народния театър, ще имам рецитал
    от 18:00 часа. След това е "На мегдана"
    Ще се радвам, ако дойдеш ти и повече хора от сайта, който ме създаде!!!
  • Благодаря, Надя!
  • Това не е сексизъм. Има такива индивиди и от двата пола, да не дава Господ!
  • Благодаря, Пепи, Влу, Катя, Бисерке!
    Пепи, в какъв смисъл? Щото дядо ми е приличал на мен - коцкар...
    Блу, кажеш нещо за жените - сексист. За негрите - расист. За... И така нататък. Ами такъв съм си - какъвто съм. Впрочем, приказката е народна, потвърждават го Пепи и Бисерка. Значи народът е сексист...
  • Из нашия край се носи такава легенда. Само, че се давила в кладенец, и въпросният от тогава се нарича стрижен геран.
  • Ей, да си убиеш жената заради един спор. 🙂
    Хареса ми.
  • Генек, имам чувството, че постепенно прокарваш вид сексизъм
  • Твоят дядо и на моята баба я е разказвал май! 😅
Предложения
: ??:??