13.01.2022 г., 10:38 ч.

Вирусите дъвчат мозъци и снасят паника 

  Проза » Други
168 3 8
3 мин за четене

И гледам съобщение: от 8 януари в Румъния са забранени за употреба платнените маски за многократно ползване, трябва вече от типа N95 /каквито използват хирурзите при операция/ или дори респиратори тип FFP2.

От 25 януари така ще е в Австрия, от 1 февруари в Германия. И, разбира се – скоро след това и у нас…

Видите ли, не било безопасно с досегашните маски…

Първи въпрос – ако ползваните сега маски са рискови, кой отговаря за натрапените ни „предпазни средство“? Чия е вината за слабата защита? Кои са подсъдни за безгрижието и заблудата на гражданите?

Принудиха ни да носим на устата фереджета, от които ползата е като от градинска мрежа срещу комари…

/Отклонение – абе, изобщо не вярвам в налаганите мерки и теглилки, ама се чудя на безочието на погребалните агенти./

И се питам: защо не въвеждат направо скафандри? Като в старите филми за космоса – стъклено гърне върху раменете. Безопасно, сигурно… И на добра цена…

Всичко е бизнес, нали?

А в Румъния обещават 600 евро глоба за неносещ новите – модерни и скъпи  маски…

Мъни, мъни, мъни…

Стар заразен вирус…

За древния Рим обясняват, че паднал заради употребяваните съдове от олово. Натравяли организма. А тия сегашните? От уискито ли е?

И за родните политикани – млади и стари…

Атентат срещу властта. Председателят на НС… Момент, да видя как се казваше, че го извадиха отнейде, та май и управляващите не му помнят името… А, да – Никола Минчев… Та той изпозаразил участниците в КСНС.

Първо – кога стана калайджия, кога му почерня задникът, казва народът. С типично отношение на властимащ към правилата. Бил на рисково място, не се убедил, че е здрав, ама отишъл на съвещание вече заразен…

Второ – можело е да проверят участниците с бързи тестове. Но – вярата, че вирус вируси не лови…

Трето – всичките били вече под карантина за седем дни. Специално свалиха срока. Ако беше за нормални хора, дали щеше да е така?

Четвърто – този млад човек е комуникирал с охраната, чиновници от НС, депутати, министри… И не вижда вина в себе си?

Дали ще се реши да подаде оставка? Да, бе… Наивник!

Абе, и аз знам, ама да попитам…

Не, че чакам отговор…

В тази връзка – медийното отражение на протестите срещу сертификатите и ваксините. Напомням – подобни гърмят из цяла Европа, у нас е наложена тишината на раята…

Ниско и низко ниво – и на организацията, и на отражението. Цитирам: „… демонстрантите се опитаха да нахлуят в парламента. Към това ги подстрекаваха организаторите от националистическата партия с викове "Свобода".“

Отбелязвам – за патриотарите от патериците на Боко, никога не се е говорело като за „националисти“.

Отделно, че някои се опитват да превърнат национализма в нещо страшно и грозно. Виж – интернационалистите или нацистите, това е друго, нали?

И още. Прочетете пак цитата. Страшно! Закононарушение! Престъпление!

Подстрекаване с викове „Свобода“?!

Свобода – призив за нея е погазване на правилата, заплаха за демокрацията, удар срещу държавността?

Така се налагат роботовладелческо покорство…

Ужасяваща дума…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дочке, Красе!
  • вече се обърках съвсем - какво общо има вируса със свободата - той си щъка навсякъде, а свободата е на...къде... върха на копието
  • "че вирус вируси не лови…"
  • Благодаря, Надя, Пламене!
  • ‘Към средата на 9 век България е могъща държава, но ѝ липсва равнопоставеност по отношение на другите европейски държави, тоест се излага на международна и културна изолация. Тя е считана за варварска държава и страна на езичници. Нуждата от приобщаване към процеса на развитие на европейската духовна и материална култура, изградени върху християнството, налагат приемането на новата вяра.’ (wiki)... после ... 14 век ... ‘Време разделно’ , кръвен данък ... Сега налагат още по нова вяра и всеки си става отявлен сектант, дори и в своето семейство ... вероятно е започнал процесът на модифициране на човешката раса чрез външно управляема имунна система и интелект ... еволюция 😥
  • Добре си го написал, сенсей. А какво се пееше старата песничка:
    "Кон излязъл на полето,
    вдъхнал въздух и... умрял".
    Та в този поток на мисли - аз ли живея на друга планета, те ли? Тук организираха концерти, заря за Нова година (не и в Ягодина). Резултат - 14000 заразени на ден. От протестите - ефектът същия...
  • Благодаря, Сенилга!
    Уплашен човек лесно се манипулира.
    Като лов на мамути едно време - подплашени падат в пропастта...
  • При глобализме все должны выглядеть одинаково: (маски - Это кто там ещё пасть открывает?!!!) иметь ветеринарный паспорт о прививках, ах, -да - сертификат (на средневековой латыни certifico - удостоверяю) и вовремя занимать место в очереди на получение новой дозы искусственного иммунитета.
Предложения
: ??:??