17.10.2017 г., 9:29 ч.

Внимание! Лудата дойде! (или Виртуални игри, ах) 

  Проза » Хумористична
1104 2 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

 

Ще я убия тая Поли, ще я убия накрая...! Ах, как може да е такава мръсница тая гадина мръсна. Това нейното вече не се търпи! Трети мъж ми отмъква... 
Вярно, хубавица е, една натокана такава, секси тяло и мръснишка физиономия. Пък и с 10 години по-млада от мен. Те, мъжете, все по такива си падат...
А аз горката с доброта и благост съм тръгнала да покорявам мъжките сърца. Ама къде ти!?
Та кой иска добра и кротка жена до себе...? Всеки си пада по силиконови джуки тип "бърза свирка", големи гърди и още по-големи възможности.
Моят любовен живот е като футболен коментар – ето добра възможност, ето добра възможност иииии нищоооо. 
Ей на, тъкмо да прикоткам някого, лафче това-онова, тъкмо когато си помисля, че късметът е кацнал на моето рамо и се появява тя - Полито и като нищо омазва пейзажа накрая...
Ама така е... Те хората са като гълъбите, първо ти ядат от ръката, а после като излетят ти се изсират на главата...
Та хубаво си пишехме ние тук с новата ми тръпка – Пепито. То не бе любов, то не бе чудо!
Абе казвам ви, всичко беше цветя и рози. "Слънчице" , "пиленце" , "патенце" , "котенце" и какви ли не други животни прехвърчаха в любовния ни чат... Абе вярно е, че патка си бях и патка ще си остана. Но тогава мърках доволно-предоволно от всичката тази любов, която се изливаше върху мен като канализация в Черно море. 
И точно когато си помислих, че съм намерила любовта на живота си и хоп, айде пак тя... А аз вече си правех сметките, че тия дни около, или по-скоро след празниците ще трябва да мина на така дълго отлаганата диета, или пък, че най-малкото което мога да направя е да си поокося ливадката, че горката скоро никой не се сещаше да полее.
И ей на – Поли се появи на хоризонта и ме отвя като куцо пиле домат.
Вече трети ден вися пред компа като на дърт дядо мъдурите и нищо... Ни дума, ни вопъл, ни стон...
А, Полито и Пепи – "хи-хо, 
ха-хо, туй-онуй". Сладки приказки чак до сутринта... Мъжете (както и жените) вярват в красивите илюзии. Покажеш някоя засукана снимка на някой неизвестен модел, кажеш 2-3 неща, които знаеш, че искат да чуят и те вече летят из облаците. За три дни така ги омайва, че получава дълги обяснения в любов, сладникави и засукани лъжи, предложения за срещи, телефонни номера и дузина доста лични снимки от които и анатом би се изчервил. Ама така е във виртуалната игра – лъжа след лъжа. Затова му се казва взаимност. 
Ооо, ама това вече не се търпи... Ще я унищожа аз тая, Поли, ще я унищожа!
След това твърдо решение влизам в профила и изпълнявам заканата си...
Край с Поли! Убих я! Хак да им е на мъжете! Да видим сега кое е по-добре, една мила и кротка женица, или друга виртуална измислена мръсница! (Сигурно вече сте се досетили, че и в двете главни роли съм аз - едната измислена, а другата реална.) 
Екрана пред мен изписва – "Профилът е изтрит". 
Е, това беше. Сбогом, Поли! 
И лека нощ измислени мъжки илюзии! Не, не спете спокойно! Може утре отново да реша Поли да се прероди за да си поиграе с чувствата ви, както вие го правите с женските сърца!

© Пламена Владимирова Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Игрите на съдбата »

8 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Нина!
  • Добро!
  • Благодаря, Анелия!
  • Хареса ми твоята "трагикомедия". По един доста интересен начин поставяш наболели въпроси, които са колкото виртуални, толкова и реални. Успех!
  • Благодаря, Дочка! С тази шеговита история, която граничи не само с виртуалния, но и с реалния живот, исках да насоча вниманието на хората към фалшивите профили във виртуалното пространство. За съжаление има все още доверчиви и лековерни хора, които си патят от подобни профили и то не само в емоционален план, но и финансово.
  • Раздвоение на мераците Успех!
Предложения
: ??:??