19.11.2023 г., 17:42 ч.

Вярвате или не ... 62 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
188 0 2
1 мин за четене

Сага за двата бастуна

         епизод 68

 

       В селското кафене единият е пристигнал по - рано. Другият влиза в кафенето и го вижда замислен над чашата димящо кафе. Приближава го, хваща го за рамото и го пита:

       - Наборе, какво става? Много замислен ми се видиш?

       - Замислил съм се, наборе, щото трябва да ходя на магазина.

       - И какво от това, че ще ходиш на магазина?

        - Как какво? Ами започнал е и продължава възродителният процес за държавите в света. Преди бая време туй Белиз, Бангладеш, Мианмар, Тайланд, и много други бяха с други имена. Скоро Холандия стана Нидерландия. Снощи съобщиха, че Индия е с ново име - Бхарат.

        - И какво общо има това, с твоето ходене на магазина?

        - Как да няма? Сега се чудя, като отида на магазина, Индийско орехче ли да искам или Бахаратово?!

 

                                                                           епизод 69

 

       - Наборе, нали го знаеш Гогата, дето почина оня ден? Бог да го прости!

       - Знам го, как да не го знам!

       - А, бе, още на другия ден Радо, най - добрият му приятел, отишъл да поднесе съболезнованието си на жена му и още не си е тръгнал!

       - Ами, приятел в нужда се познава, наборе!

 

                                                                          епизод 70

 

      - Наборе, накъде си тръгнал с тия две нови чанти?

      - Току - що ги купих на промоция. Голямата е за пенсията, а малката за хляб и продукти.

      - Как така, бе джанъм?

      - Както е тръгнала работата, наборе, - днес вдигат пенсиите, утре цените на стоките, един ден ще дойде времето на чантите!?

 

                                                                          епизод 71

 

      - Наборе, гледа ли снощи мача на националите?

      - Гледах го, наборе! Тъжна картина.

      - Защо тъжна? Нашите почти биха!

      - Тъжна, щото докато на стадиона нашите биеха, пред стадиона нашите ги набиха!?

© Никола Яндов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за пожеланието, Наде! Бъди жива и здрава и ти!
  • Честит имен ден, Ники! Жив и здрав да си! Любовта и щастието да бъдат твои спътници!
Предложения
: ??:??