17.12.2018 г., 13:25 ч.

Вълни и уиски 

  Проза » Други
913 6 4
2 мин за четене

Към теб


Тъмно е. Есента е късна. Навън е мрачно. Дъждовно. Тихо. Пропито с мъгла. И сиви цветове. Вечер е. След полунощ, когато всичко се е отдало на съня, носещ спокойствие и нужната почивка. Отново съм сам и всичко е потънало в призрачна тишина. Нощната лампа свети над бюрото ми от тъмно дърво. Прозорецът е притворен, но и иначе нахлува животът на морето. Шумът от блъскащите се вълни в скалите достига дома ми и го прави една идея по-пълен. Дори уютен. Свикнал съм да слушам тази пренебрегната мелодия и без нея трудно заспивам. Сега съм буден, защото искам да я усещам по-близо до себе си. Искам да я почувствам напълно и да бъда с нея. За компания или пък просто защото тя винаги е била с мен в този тип нощи.
По чашата ми – нежни и леки капки, загатващи хладината, разнесла се от леда. Бутилката с уиски е отворена отдавна. Доближава дъното само в подобни моменти като тези. Моментите, които са свикнали да летят заради тази жена. Минутите, които се спират на тялото й и потрепват от желанието да й се отдадат. Виждам я в бяло. Усмихва се често. Носи със себе си аурата на доверието и тишината, която приема и отвръща с безусловна подкрепа. Виждам я не толкова ясно, колкото усещам топлината, излъчваща се от материята й. Съзнанието й е цветно. Обикаля мечтите, но не живее в измислени светове. Разхожда се по сънищата, но не остава в тях до изискващ се престой. Анализира един път, но дълбоко и достатъчно, достигайки до смисъла на скритото. Живее сред хармония от песента на птичките, любуващи се именно от нейната тераса.

Вълни и уиски. Знаеш ли какво се получава при сливането им?

Това е като да залееш повърхността на измръзналото море с лава.
Ето това прави тази жена с мен. Носи ми онази специална топлина, от която имам нужда. Носи я като награда за годините, прекарани в студ, ехтящ за жертви. Дарява я неподозиращо, без изгода в замяна. Омайва ме с пейзажа зад нея на разлято синьо и бяло в едно. Сякаш е от онези митични създания, които тогава са пленявали и зашеметявали само с поглед. Но тя не иска с въздействието си да ме принизява до слепота. А желае да отворя очите си към красивото, доброто и онова, което носи положителното между отношенията и взаимовръзката със света и дишащото в него.
Започвам да бродя из зелените полета. Където всяка капчица роса говори. Не търся и не гоня нищо. Просто се разхождам и опитвам от подарения ми свят. Чувствам живота в себе си. Чувствам се прероден. На колко много ме е научила само и единствено чрез вибрацията на думите си...


Допивам залеза от картината.
Изпитвам нужда да я докосна.
Искам да целуна ръката й.
Оставям усещанията си върху устните й...


 

© А.Д. Всички права запазени

https://www.youtube.com/watch?v=jfRv4BOHZgA

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Блу, много мили думи! Благодаря за вниманието!
    Марианка, за момент си помислих, че ти си се разсърдила, хехе! Спокоен ден ти желая!
    Светле, благодаря, че си отново тук!
    Feel, ще кажа само, че се надявах на твоето присъствие
    Стойчо, дори само появата на нов интересен човек в живота е така вълнуващо! Поздрави!

    Благодаря и на всички прочели! Бъдете вдъхновени!
  • Много ми хареса, защото съм бил в това латентно състояние!
    Че кой влюбен не е преживял подобни мигове на блаженство, което си е поезия отвсякъде ; нирвана?!
  • "Чувствам живота в себе си. Чувствам се прероден(а). На колко много ме е научила само и единствено чрез вибрацията на думите си..."
    Така Е!*******
  • Каквото и твое да съм чела, винаги съм се възхищавала на дарбата ти с думи да ни пренесеш във водовъртеж от чувства.
Предложения
: ??:??