23.11.2017 г., 1:06 ч.

Вълшебна Коледа 

  Проза » Разкази
1724 1 4
1 мин за четене

Дали на тази вечер има сняг е без значение. Да, вярно е, снегът придава радост и уют, като сте заедно у дома край сгряващия огън. Но като че ли, каквото и да е времето навън, на тази свята, благодатна вечер, Бъдни вечер, цял свят намира щастието и обичта. Сякаш можеш да усетиш някаква магия из въздуха, която те кара да се усмихваш, да искаш да си по-добър с любимите си хора, да се чувстваш обичан и ценен, да забравиш всяка мъка и да се любуваш на момента. Какъв прекрасен момент! В очите заблестяват искри, на душата става леко и приятно, сърцето бие развълнувано и ведро. Всичко най-прекрасно и добро се лее от небесата, а Бог щедро дарява с усмивки децата. Хората стават задружни и се свързват в задушевни разговори. Дали някоя тиха любима песен звучи за фон, или празнично предаване по телевизията, или пък само огънят пука и грее в тишината, всяко от тях придава още добро, чудесно настроение.

 

Още от малка помня това единствено по рода си Коледно очарование, което ме прави щастлива. И не бе заради подаръците! Тях, ясно е, всеки ги обича, и малки, и големи. За мен Коледният дух беше и винаги ще бъде най-ценното и най-невероятното усещане! Това прекрасно чувство, то ме кара да обичам Коледните празници и да ги очаквам с нетърпение всеки път! Защото вярвам, че именно то озарява всички ни като магия, сплотява ни и възродява вярата у нас, а когато всички вярваме – тогава наистина стават чудеса…

© Христалина Всички права запазени

Написах го от сърце и с много любов към любимите Коледни празници! :)

Произведението е участник в конкурса:

Коледа »

10 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря много, Албена! Радвам се, че все пак ти е донесло радост, точно към това се стремях.
  • Хубаво е, Христалинче!... Но сякаш Коледа е изместил по-големия празник - Рождество Христово... Успех на конкурса!
  • Благодаря много, Хари!!
  • От сърце написано!Пожелавам ти успех,Христалина!
Предложения
: ??:??