28.07.2010 г., 9:17 ч.

Въздишка. 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
912 0 3
1 мин за четене

 Времето е понякога безсилно да ни отбележи в хрониките си. Не се сърдя. Не знам дали си заслужава да бъда запомнена. Искам просто  да бъда кратка като поета глътка въздух. И издишана. Бавно. Бих приела живота на една въздишка. Изчезва в смъртите на толкова отлетели мигове. Но винаги е значеща. Помнена. Не като дъх. Като трепет.
  Но аз съм облечена в тяло. Костюмът на безплътието струва повече от един копнеж. 
Докато се превърна в дихание, ще вдишвам празноти. Ще пиша и ще си вливам безсрочие. Ще правя от неразбираното истини.
Идеите ми са видения. Отражение на очи и думи.
А понякога и на мълчания.
Аз съм самото пътуване, което пътувам. Неговата скорост.
Аз съм себе си. Но и всички други, когато го пожелая.
Някак знам, че ще останем вечни.
Ще бъда глуха. Незряща. Но ще отида там,където спи слънцето. Където в съня си ражда нови животи - безплътни, контрастни съзнания.
И ще поискам да бъда последна въздишка.
На влюбен.

© Наталия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Аз съм самото пътуване, което пътувам. Неговата скорост. "
  • "Искам просто да бъда кратка като поета глътка въздух. И издишана. Бавно."

    Браво!
  • "Ще бъда глуха. Незряща. Но ще отида там,където спи слънцето. Където в съня си ражда нови животи - безплътни, контрастни съзнания.
    И ще поискам да бъда последна въздишка.
    На влюбен."
Предложения
: ??:??