4.05.2008 г., 23:00 ч.

XXL 

  Проза
1140 0 4
1 мин за четене

Огромни, пухкави облаци, запълнени с Нищо, задушават цветовете на мисълта ми. Идеите не достигат до мен, само се завъртат за кратко в познатата си територия, оглеждат се със задлъжнял интерес и поемат напред към океанът от прохождащи писатели. Клавиатурата стене ритмично под мен... имитира... изказ... не свършвам; дори не започвам; просто тихичко почуквам с пръсти като нервничещ зрител, очакващ да се случи нещо интересно.

Празнотата е толкова... стряскаща.

Празнотата е толкова много.

Празнотата е толкова... празна.

Празнотата е болка, която не чувстваш.

Болката е празнота, която чувстваш всеки ден.

Празнотата и Болката са сестри в порно-филм с шведски привкус.

Празнотата е толкова Пълна.

Празнотата е всяка книга, която си прочел.

Пранотата е всеки шибан ред, който си написал.

Празнотата е Всичко и Нищо.

Празнотата са идеите, които не можеш да уловиш.

Празнотата е Идея.

Идеята са празнотите... вплетени в гъвкаво, пластелинено съзнание.

Писателят е Празнотата, която Изпълва душите на хората с въздъхнатите върху листите строфи Истина.

Истината, разбира се, е всичко, което намираме, когато не търсим.

Клавиатурата ми се задъхва; пръстите ми се забързват; "празнотата е идея", която се развива; по-бързо; все по-бързо; краят идва стремглав, устремен. Изхвърлям с крясък основната си мисъл; покапва по клавиатурата и полепва по леко запотените клавиши...

НЯМА ПРАЗНОТА, САМО ЛИПСА НА ЖЕЛАНИЕ!!!

 

 

© Светослав Николов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това беше много... образно. Усетих го чак накрая Празнотата е и щастие, спокойствие, хармония. Празнотата понякога е и подарък.
  • Безсрамно на далеч е... колега!!! БЕЗСРАМНО!!! И аз съм имал същият проблем на много пъти. Ти поне си завършваш романа... моят остана в миналато... отказах го.
  • прекрасен разказ, много философски и много хай. не съм чел отдавна нещо твое но виждам, че все-още си Истински. "празнотата е болка която не чувстваш" - адски вярно! защото в Празното няма чувства. И в чувствата няма празно.

    П.С. А питаш ли ме братец като съм решил цяла нощ да пиша а съм останал без цигари... Тъжно ми става като си помисля! Когато нямам цигари се чувствам празен пред клавиатурата. Мамка му, без цигари нямам желание за ЖИВОТ! А денонощния е чак на центъра...

    П.С 2. И аз много пъти съм се чудел - както си се чувствам празен пред машината - дали пък мога да "оползотворя" това чувство. Ти обаче си успял.
  • ...
    НЯМА ПРАЗНОТА, САМО ЛИПСА НА ЖЕЛАНИЕ!!!

    Е, прав си, много си прав даже!!!
    Поздравления и благодаря за това, че ме размисли!
Предложения
: ??:??