14.01.2019 г., 0:24 ч.  

За любовта 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
853 3 12

Вие се правите на много влюбени, използвайки на всяка дума "бебе, любов моя, мило" и т.н., но според мен любовта не може да се изкаже с думи. Тя се чувства. Тя е тиха и изпитва страх от това да не и отрежат крилете. Тя идва като огнена лава и те поглъща целия без милост, а накрая или те прави силен вулкан, или ставаш на пепел...

 

© Есенен блян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Любовта не се обяснява.Щом я носим, може да стори чудеса!
    Тежко и горко за оногова, когото е изоставила!😃
  • с кой си съгласна, като ти самата го пишеш?
    смисълът е стойността, които ние влагаме, ако ти влагаш чувство в дума - значи има и смисъл!
    знаеш ти как се чувстват другите, от страни твоето е само възприятие,, а какво е в техните глави и сърца, няма как да знаеш!
    опитваш се да бъдеш цинична?
  • Много ви благодаря! И да, напълно съм съгласна с това, че такива думи са изгубили своя смисъл, защото се употребяват под път и над път без дори да се чувстват.
  • Цвети, много хубави стихотворения, качи и други, плс!
  • Краят е точно в десетката, обаче... "или те прави силен вулкан или ставаш на пепел"... докосна ме!
  • Точно това имах предвид, moon11, че самите думи могат да бъдат възприети като действия, когато са с покритие.
  • Съгласна съм с optimeneon, думите са просто една частица от всичко, с което може да бъде изразена любовта.
  • Не смятам, че не може да се изкаже с думи. Да, реално думите, като "бебе", "любов моя" и "Мило" са срещани изключително често и просто са загубили своята стойност, но когато ги казваш с чувство и наистина мислиш казаното, любовта може да бъде изразена и чрез думи.
  • не се чувства, а се доказва с действия, и какво лошо има в това да я показваш и с думи?
    май не правиш разлика между страст и любов!

    ще се научи!
  • Да си влюбен е едно, да обичаш е друго... а това не е есе
  • Много хубаво начало, Цвети!
    Може би би могла да доразвиеш идеята си - сигурен съм, че ще се получи чудесно есе!
    Поздрави!
  • По-скоро това се отнася за влюбването. Любовта е друго чувство.
Предложения
: ??:??