- Рапиране ли, това пък какво е?! - попита един ден Ко Та Рак, след като облиза малка капка мляко от мустаците си. - Това е вид музика - отговори му Сянка, на когото бяха на гости днес. - Така ли?! - възкликна Ко и отново хвана тарамбуката - Не съм я чувал. - Не може да си чувал за всичко - каза Но Щен Вълк, който пак беше забол нос в някаква книга. Изобщо вълкът много харесваше да идва на гости на Сянка, защото той имаше много книги. - Ако е възможно, говори нагледно с примери, като за нас - обади се Гар Ван от дивана, където седеше заедно с Ръмжачът и си говореха нещо, докато споделяха една голяма купа с хрупанки. - Хм - замисли се Сянка - Нещо от този сорт: Ъъ ъъ Рязко се изправих, главата си ударих, чак ми причерня, та легнах да поспя. - И аз мога така! - възкликна Но Щен Вълк - Ко, дай ми ритъм. Ъъ ъъ Но Щен Вълк съм аз, вия почти час, гърло ме заболя и воя ми спря. Тук и котакът се включи: Ъъ ъъ Ко Та Рак съм аз, слушай ни ти нас, по тарамбука дрънча, не мога да се спра. Следващият куплет беше на вълка: Ъъ ъъ Отивам да пия, после ще вия, ох, теснотия, нема угодия. Ко Та Рак отново пое щафетата: Ъъ ъъ Тука рапирам, няма да спирам, без да подбирам, всичко о...
- Добре, добре - побърза да го прекъсне Ръмжачът - Все пак тука ядем! - Извинете - измърмори Ко Та Рак - Малко се увлякох. - Не мога да повярвам, че няма никакъв алкохол! - каза странно мълчаливият до сега Шира. - Миналия път изпихме всичко - оправда се Сянка - Пък и не е хубаво да се пие чак толкова често алкохол. - А и млякото е много полезно - ухили се Ръмжачът. - Кх кх - размаха нокът в негова посока големият котарак - Въздържателите да не се обаждат. - Искаш ли хрупанка? - невинно го попита вълкът. - Естествено, че искам! Да знаеш, че въобще не е възпитано, че така сте окупирали купата вие двамата! - А ти защо не си кажеш, че искаш? - невинно му се усмихна Гар Ван, решила да помогне на колегата си по купа. - Тука едни ме разсейват с нещо като музика - изкиска се Шира. - Толкова ли са пък вкусни тези хрупанки? - зачуди се Но Щен Вълк, който още не ги беше опитвал. - Да! - отговориха му в един глас всички останали присъстващи. - Дайте тогава насам купата - изрече коана на деня той.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.