11.05.2022 г., 10:07 ч.  

За вашето бъдеще, мили деца - 1. 

  Проза » Хумористична
606 3 6
2 мин за четене

/сборник училищни задачки по всичкология/

При опит за първи път да се обръсне, десетокласникът Иванчо отрязал половината си ляво ухо и една трета от дясното.

При подобен опит съученикът му Петърчо отрязал само от лявото ухо една пета в горния край и една шеста от меката част.

Изчислете колко уши са внимателно насочени към учителката по химия, ако класът на Иванчо и Петърчо се състои от 21 ученика, двама от които този ден не присъстват заради нервна криза, а една е на спецпроцедура в гинекологията…

хххх

Приживе бай Димо се скарал с комшията си Мирон и след смъртта си редовно отивал да го дразни нощем.

Гробището се намирало на 1,382 километра от града, а от крайната табела до дома на Мирон са 723 метра.

Пристигайки там, призракът на бай Димо виел по 45 минути с две почивки от по 5 минути и още пет минути за оплакване на гърлото с вода.

Изчислете – колко време общо не спи всяка нощ Мирон. Какъв път изминава привидението бай Димо и с каква скорост, ако стига до дома на Мирон за 7 минути. Колко време от месеца съседите на Мирон се радват общо на нощните концерти…

хххх

Скиор тренирал на планинската база в Родопите. Духал силен вятър със скорост 18 километра в час, а скиорът се движел с 85 километра в час.

Забелязал, че всяка минута в устата му попадат по 53 снежинки. На връщане увеличил скоростта до 111 километра в час, но по вятъра в устата му попадали само 37 снежинки.

Колко снежинки е изгълтал за 30 минути в едната и 20 минути в другата посока, при положение, че отворената му уста е с площ 44 квадратни сантиметра?

хххх

Изчислете вероятността в семейство, състоящо се от мъж, жена и три дъщери да се появи момче, при условие, че бащата и майката поотделно правели секс съответно 12 и 66 пъти месечно, а дъщерите като примерни ученички се задоволявали само с по 17 контакта с добре плащащи чичковци…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??