23.01.2008 г., 22:00 ч.

Забавни моменти по време на пътешествия... 

  Проза » Други
1075 0 5
4 мин за четене

Една малка колекцийка от гафове и забавни моменти по време на някои мои пътешествия.

 

 

Ефес, Турция

 

Докато си разглеждах старинния град и слушах забележително сексапилния екскурзовод, една не толкова сексапилна китайка ме настъпи по чехлата и я скъса. Извини ми се, но няма връщане назад. Не можех да ходя боса по неравния и изключително нагорещен път, затова ми се наложи да си сложа един плик на крака (ама баш като клошарче бях) и да си шляпам за сеир на всички с една чехла на левия и с жълт плик на десния крак. И това не беше всичко. Преди да се добера до хотела, трябваше да се посети един завод за производство на кожени палта. Имаше ревю и студен турски чай. Та на фона на луксозния магазин, аз си се разхождам с плик на крака и като за капак един млад манекен започна да си избира жени от публиката, които да дефилират с палтата по подиума. По едно време дойде при мене и ме хвана за ръката, усмихвайки ми се чаровно. Аз само се усмихнах и казах едно любезно: No, thank you”.

Извод: Пазете се от китайци и по възможност си носете два чифта чехли.

 

 

Вашингтон, САЩ

 

Шоуто започна още на летището. След като на терминала, докато ми бие печата на паспорта, чичкото ме разпита за мен и цялото ми семейство до четвърто поколение (да ме беше питал дали имам връзки с „Ал Кайда” вместо да си губи времето), когато минах на сензора нещо изпищя. Оказа се факта, че имам много стотинки в джоба, но охраната не пропусна да ми прерови чантата, като младият американец успя да изпусне запасите ми от превръзки на земята, а да не говорим, че тампоните не му бяха много ясни и трябваше да давам неловки обяснения за какво служат.

Извод: Дами, носете си инструкции на всякакви видове тампони, превръзки и презарвативи, поне на четири езика... не знаете на какви хора ще попаднете.

 

 

Ню Йорк, САЩ

 

Човекът, който се грижеше за мен в Щатите взе отговорничката на групата от французи, които пристигнаха седмица след мен. Трябваше да спя с нея в една стая, но не се наложи. Двамата се напиха още в Сентръл Парк, а докато стана два след полунощ вече се държаха за ръце и едвам чакаха да се доберат до леглото. Аз си заключих стаята, а на сутринта ги намерих в колата. Толкова били пияни, че не могли да се сетят номера на стаята, в която са отседнали. Обратното пътуване беше доста тихо, имайки в предвид какви махмурлии бяха и двамата.

Извод:  Господа... пазете се от пияни французойки!

 

Пиза, Италия

 

След мен и сестра ми върви симпатичен негър, който се опитва да ни продаде разни джунджурии. Сестра ми му обяснява, че не искаме и накрая казва с по-рязък тон:

- Абе, остави ме на мира!

- Абе, остави ме на мира! – чува се негър от съседната сергия.

Извод: Негрите са невероятни лингвисти.

 

 

 

 

Париж, Франция

 

Докато си зяпам покрай площада на художиците, забелязвам странна статуя. Отивам да я разгледам. Статуята е на бронзов каубой. Приближавам се и той по едно време подскача. Аз изпищявам от уплаха. Статуята се оказа мим, който се почувства доста виновно за това, че ме стресна и ми се извини поне десет пъти.

Извод: Пазете се от неща, които не се движат.

 

 

 

Етиопия, Африка

 

Аз на 16, брат ми на 20. Приличаме си ужасно много, да не говорим, че не показваме никакви признаци на нежност. И все пак жената не терминала ми казва:

- Госпожо Банова, бихте ли извикала съпругът си да се подпише тук...

Извод: Знайте, че винаги можете да минете за съпруга на брат си... нищо, че и бащините ви имена са еднавки.

© Бианка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кажи кога ще излезем на кафе, да ти разкажа опще няколко забавни истории свързани с твоя милост :P
  • Благодаря, Христо
    То така става подсещането
  • Весело

    Подсети ме за едни мои случки. Благодаря ти и поздравления!!!
  • И още забвни моменти има, но в момента не се сещам, пък и са по-дълги за обясняване
    Как да знаеш, като аз много рядко казвам
  • Хахахахаххаахаха,това беше култово. Не знаех,че си ходила на толкова места.
Предложения
: ??:??