1.03.2016 г., 22:25 ч.

Зад кулисите с... Велко 

  Проза » Други
725 0 2
1 мин за четене

Зад кулисите... с Велко

 

Когато застана пред мен в магазина, аз онемях. Велко Кънев, пред мен, на живо, не може да бъде! Беше с превръзка на шията, стана ми тъжно. Попита ме нещо, но аз не го разбрах, защото...защото...едва говореше.

-              Здравейте, нека започнем отначало, защото аз малко недочувам.

Той се усмихна.

-              Говорете ми бавно, аз ще чета по устните ви, но съм и малко недоскив, така че имайте милост.

Той се разсмя.

-              Така, браво.

Повтори ми въпроса си, направих каквото се искаше от мен, казах му Довиждане и приятен ден и станах да го изпратя, нямаше много хора в магазина. Той се усмихна, каза ми Чао и ми каза:

-              Ти си – и повдигна палец нагоре.

-              Аз съм върхът?! Не, Вие сте!!!

Той поклати глава в знак на несъгласие и ме посочи:

-              Ти си!

-              Да бе, да. Айде да не се караме. Този път Вие сте, а другият път ще съм аз, става ли?

-              Не.

-              Добре, до следващия път, ще Ви чакам, за да Ви кажа, че сте велик!

Тръгна си усмихнат, а аз дълго гледах след него. Преди да завие зад ъгъла, се обърна и ми махна. Страхотен! Спомних си преди години беше дошъл в банката, в която работех, десетина минути, преди да приключим работа. И понеже е любимец на цяла България, ние бързо му попълнихме документите и го насочихме към другото гише, за да успее да си свърши работа, преди да сме затворили.

Приключвахме и той се появи пред нас, за да ни благодари. Помагали сме на много хора, известни и неизвестни, обичаме си работата, но много рядко някой се е връщал да ни благодари, нали за това получаваме заплати в крайна сметка. А той се върна и ни стана мило.

След месец трябваше да дойде пак да си плати сметката. Бях си взела фотоапарата и щях да го помоля да се снимаме заедно, щях да го питам много неща. Вече го очаквах с нетърпение, когато по новините... разбрах, че няма да дойде... защото той е велик и нямаше нужда да му го казвам... Дано е усещал, че всички го обичаха, не на инат.

Ще го запомня усмихнат, такъв, какъвто го видях последния път.

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Усещал го е, Доче...Само човек дарен с много любов, раздава усмивките си, въпреки болката. Имах късмета да работя на места, където животът или късметът ме е срещал с много велики хора. Цветана Манева, Филип Трифонов, Васил Михайлов, Астор, Бен Крос, Ани Бакалова, Камен Воденичаров, Кръстю Лафазанов...За всички ще разкажа по малко...зад кулисите Късметлийка съм, че съм се докоснала до тях, дадоха ми много!!!
  • "Дано е усещал, че всички го обичаха, не на инат."

    Той наистина беше велик. И ти си от малкото щастливи, които последни са контактували с него.
Предложения
: ??:??