27.09.2007 г., 19:40 ч.

Заключена радост 

  Проза
917 0 14


     Моя приятелка подари на Герито балон - голям и жълт, от ония, които летят нагоре, когато им пуснеш връзчицата. Голяма радост беше! Балонът летеше нагоре, а Герито го връщаше надолу, дърпайки връзчицата. Най-накрая Герито реши да отидем в градината и да пуснем балона на свобода. Речено-сторено, отидохме, там играеха много деца. Порадваха се на балона и го пуснаха. Скачаха, викаха децата, докато балонът се изгубваше високо в небето, носен от лекия ветрец.
       Сред всеобщата радост Герито се умисли и натъжи.
       - Защо, Гери, си тъжна? - питах я аз.
       - Защото моята радост отлетя! - и зарони сълзички.
       - Не е отлетяла, Гери, а влезе в сърцето ти радостта от летящия балон. Не тъжи - успокоих я аз.
       Погледна ме тя с черните си очички и каза бързо:
       - Заключ! - и завъртя пръстчета до гърдите си.
       Герито заключи радостта в сърцето си, да не би да отлети като красивия и балон. Успокоена, тя бързо забрави за балона и вече мислеше за новите радости, които и предстояха. Вечерта получи подарък кукла Барби  и балонът окончателно беше отлетял от съзнанието и, но радостта остана заключена в сърцето и завинаги.

© Магдалена Костадинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ама наистина е страхотно!Гери е мнго мъдро малко дете!Поздрав!
  • Дано радостта никога да не отлита от сърчицето на твоята малка Гери! Поздравления!
  • Много се радвам , че сте при нас.
  • Като прочетох заглавието, веднага си помислих, че радосттта не бива да се заключва... Но щом е прибрабрана в чисто детско сърце, тя струи и огрява душите! Да ти е жива и здрава Герито!
  • Толкова се радвам на историйките, които разказваш! Това слънчево зайче, Герито е голяма сладурана и винаги асоциирам с дъщеричката ми!
    Поздрав, Маги!
  • Маги, не един път съм казвал колко много ми е приятно да чета тези истории с Герито!!!
    Поздравления и целувки!!!
  • Благодаря ви че бяхте с мен и Герито.С обич.
  • Превзема с усмивката си това дете, да ви е живо и здраво и все да ви радва, Маги!
  • Да, каква страхотна радост са децата и колко е хубаво,
    че ни връщаш с години назад, най-хубавите и безгрижните!!!
    Целувки за двете!!!
  • Много хубаво пишеш - много хубаво разказваш тези случки с Герито! Страхотен усет имаш към нейния свят и поглед над света през детските очи. С такава обич и с такова разбиране трябва да бъдем дарени всички родители!
  • Можете да видите моята Гери на снимката на личния профил.Не е ли прекрасна?
  • Можем да се поучим от Герито

    Сладурани сте! Аз преди 10 години пуснах балон във формата на патето Туити. Дано си е намерил някое малко детенце, като Герито!
  • Как умно и красиво си я успокоила, Маги, не, внесла си радостта в сърцето й...Прекрасно!!!
    "- Не е отлетяла, Гери, а влезе в сърцето ти радостта от летящия балон".
  • Какви философи са децата ! С изначална мъдрост , която забравяме през годините .Да ти е живо и здраво Герито .
Предложения
: ??:??