4.09.2014 г., 17:43 ч.

Законна самоотбрана 

  Проза » Хумористична
678 0 14
1 мин за четене

ЗАКОННА САМООТБРАНА

 

- Даскале бе, ела да те черпя една малка, щото за голяма пари няма – помаха ми от дъното на кафенето Малък Течо.

Стефан са го кръстили техните, но всички му викат Течо. И хич не е малък, щото отдавна прехвърли 50-те, ама нали си имаме в махалата друг, почти двуметров, та затова.

Знам го, че е безпаричен, та си платих мастиката с айрянчето и му сложих цигарите си отпреде. Дорде отпия и Течо започна:

- Умен човек си, а и до адвокатка спиш, та ще ме чуеш сега. Пък ако знаеш, ще кажеш, нали сме махала. Призовка имам, за възпрепятстване и нападение над служебно лице, с три члена и бая алинеи. Ама тя съседката, уж за добро. Видяла го като бърка в таблото да ми спира тока и се разхлопа на вратата. Изскачам аз от тоалетната, почти по без нищо, а оня вече ма отрязал и залепил лепенка за 19 и кусур лева. „Чакай бе човек”, думам му аз, „обувам гащите и ей сега съм ги платил”, а той, „вчера, та вчера”. Кипна ми ша знаиш, ама като не можах да намеря ножа, грабнах четката от тоалетната.

Не съм го удрял. Само дето, ей тъй като шпага я насочих към мутрата му. Нищо й нямаше на четката. Тя, жената там дори ароматизатори налива. Ама оня, като се хъсна назаде и по стълбите ламбур-томбур, и си строшил две ребра. На сега, си ги търси чрез съда – заклати глава Малък Течо и загледа едно жално, аха да заплаче.

 - Ще пледираме законна самоотбрана – подир глътка мастика, най-компетентно го ободрих аз. – Тъй де, оня, като не те е предупредил, че ще ти реже тока, ти що трябва да го предупреждаваш, че е ароматизирана четката. Имаме равностойност на оръжията, та значи самоотбраната е законна. На, допий ми сега мастиката и хич да не ти пука!

 

 

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, зa което, Е4i
  • ха ха ха...Много ми хареса!
  • Кой с четка, кой с маша, да се браним Дочка от
    ЕРП-тата
  • "На крак о парии презрени"
    С ножовка,с ключ или каквото падне
    да знаеш, всичко позволено е
    срещу разбойника по пладне...
  • Разкрила си ни,Дани и мерната ни единица, тоже
  • Бърже казвай каква ти е тарифата...освен мастиката де
  • Ама четката си е изпитано средство за отбрана. Циганин и. Ротвайлер съм респектирал с нея.
  • Че си е била законна самоотбраната, законна си е била! Браво!
  • Хубава усмивка имаш, Вики
  • Ами да, Светлана, ще предявя такъв иск - та откак ме видя без гащи съседката все иде да иска , я брашно, я сол на заем
  • "– Тъй де, оня, като не те е предупредил, че ще ти реже тока, ти що трябва да го предупреждаваш, че е ароматизирана четката."
    Какъв ви е ароматизатота? Кажи, хареса ми, ще го ползвам и аз. Не си виновен ти, тоя не е добре със здравето, щом се е олюлял от аромата. Ще спечелиш делото, а оня да ходи да се лекува. Значи, нема вчера, нема днеска!!! Да ти плати тока, повторното включване и бонус - два месеца да не плащаш ток, за нанесените ти нематериални щети. За това, че съседката те е видяла по без гащи и нервите, дето си изхабил!
  • Няма да има пари за ароматизатори, .Снежа
  • Ех, че сладко! Разбира се законна самоотбрана, при това с ароматизирана четка.
    Лордли, а как ще стане през зимата, когато тока поскъпне кой знае с колко? Тогава май ароматизатора по четката няма да помогне.
Предложения
: ??:??