4.12.2020 г., 11:38 ч.

Записки от карантинираното подземие 

  Проза » Други
257 2 12
1 мин за четене

На екрана – някакъв професор. Обяснява колко хубава е ваксината, дето правителството е закупило. Вярно – не е минала никакви проверки, няма разрешение за ползване, особено подозрително е приетото /!/ искане да няма недоволства от нея и фирмата да не носи НИКАКВА ОТГОВОРНОСТ за евентуални последствия… Обаче – американска! Демократична!

хххх

Питат го за руските и китайски ваксини. Отговаря – още не са сертифицирани, не са правени опити с тях, никой не иска да го ваксинират… Интервюиращата фитка мълчи…

А аз току-що съм видял по ЦиеНеН репортаж през зъби от Китай. Повсеместна имунизация. Почнали от армията и продължават яката. Друг свят, друг манталитет – няма „Не щъ, бе бате!“…

И руснаците ваксинират. Вярно – нямат мощности за производство на нужните количества, обаче с полученото… Ваксинират…

хххх

Между другото, у нас първо ще бъдат обезопасени срещу вируса лекари и полицаи. Лошите руснаци започват с лекари и учители…

Говори много – и за манталитет, и за мисленето на властта, и за нуждите на обществото…

хххх

А в същото врече в САЩ тримата бивши президенти – Буш, Обама, Клинтън – се ваксинират пред телевизионните камери. Вижте снимката – паната… Продуктово позициониране, скрита реклама или откровена?

Което, впрочем, пак напомня – а знаем ли как изкарват парите си политиците? Наши и чужди?

хххх

И обяснява защо един земеделски комунист  внесе поправка във вреда на гражданите и в полза на мутрите-лихвари. Глупак, вярно. Но добре платен глупак… За любопитните – вижте в Гуглето къде е /все шеф/ намърдан. По 36 часа от денонощието не му стигат. И платата вс имя роду също…

хххх

За десерт. Жена ми се върна щастлива от магазина. Охраната не искала да я пуска: „Госпожо, сега е за хора над 65…“

Благодарила за комплимента, показала си картата…

Сега доволна ми прави пиле фрикасе, дето искам от три дни, ама все нямаше време…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Иржи (Ирина Филипова) 😘 ❤️
    тъпотии, замазване на очите. А най-простото е "Пазете себе си, за да опазвате и другите!"
    В метрото: качваме се във влака, една госпожа влиза без маска. Чак като си намери място къде да застане, бръкна в чантата, извади си и си сложи. Защо? Н входа нямаше полицай, никой не пази. Влаковете са през сума ти минути, нали сме бедна държава, не са по на често, така че дистанция - зАбрави!
    Всички сме на самотек, Иржи!
  • Благодаря, Иржи!
  • Да се изкажа и аз...Като се заговори вече като за готов факт за ваксините, първото мнение, което се оповести беше същото, както се говореше в началото на пандемията! Трябва да пазим нашите родители, баби и дядовци, защото са най- уязвими, да носим маски, за да не им донесем заразата вкъщи! Сега пък първо те да се ваксинират , но с подтекст, че нали още не е добре изпробвана, ако трябва да жертваме някого, нека са тия, дето вече само създават проблеми, а и ще икономисаме пенсиите им....т.е опитни мишки! После пък дадоха приоритет на участниците в първа линия, та дори влязоха и фермите за норки, и така пенсионерите останаха на последна линия, те и без друго гледат с недоверие....И разчитат повече на Господ!...
  • Имах предвид името на планетата. Нямам пълно знание колко точно са дълбоки китайските корени. Хубава препратка си направил- да си припомня тази повест.
  • "Земя" в кавички за регион или повестта на Елин Пелин!
  • Да, прав си Генек. Забравих няколко усмивки в моя коментар. Под "кръстили" имах предвид общобитуващи обобщения - къде от незнание, къде от излишен патриотизъм. "Грешки" колкото искаш, ама защо хората да страдат от това. Викаш страданието пречиства.... Не съм много наясно кой кого спасява. Политиката не искам да я разбирам. Така се чувствам спасена от процедурата "излъскаване на мозък", а и без друго имам малко. Върши работа. Не съм алчна за повече. А това „Не щъ, бе бате!“ е старо колкото тях... Сега ме караш да се съмнявам да не би и българският ген да е прихванал... нали на една "Земя" са ни садили..
  • Благодаря, Пепи, Красе, ДПП Елке, адаш!
    Континентът не е кръстен на американците, а - огромна историческа и географска грешка - на Америго Веспучи. Макар да е трябвало на неизвестен финикиец или атлант.
    А руснаците не са навсякъде - те спасяват своето и себе си. Засега.
    Китайци, ако видиш колко и къде са... Свят ще ти се замае. 5 000 годин - и бъдещето искат...
  • За българите, кожена ваксина...
    Кой разбрал, разбрал...
    Поздравявам те.
  • При "доброволното" ваксиниране да попълниш "информирано съгласие"!!! Желателно е после да запишеш и какви са били страничните ефекти!
  • С нещо трябва да се отвлича внимание - сега ваксините са наред
    Както се казва: истини много, мислещи малко!
  • Ваксинацията си става местно извращение... точно се чудех, вчера, как е възможно тук все още да се правят одобрения и крайните срокове да са след най-рано два месеца, а в България вече всичко са одобрили...бързо се действа...браво!... а после или демокрацията ще е виновна, или американците, или индианците, абе за по-сигурно Дядо Боже да го отнесе... Това американците и руснаците ако не бяха-светът щеше толкова по-добре да си съществува, ама нейсе-едните са цял континент, даже си го кръстили на тях, а другите - почти на всички континенти..., а сега и китайците, ега ти филма, ега ти декорите... Няма лошо да се лъска мозък, особено когато не е твой, а и ти е паднал на гюме. Зачудих се защо в България не си показват личните карти, когато се пазарува алкохол, цигари - значи важно е кой влиза, но не е важно с какво излиза.. Хубав мегдан за разсъждения...
  • 😅 направо си е "катинарно подземие"!
Предложения
: ??:??