24.06.2021 г., 11:26 ч.

Записки от крайния безкрай 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
552 1 2
1 мин за четене

 

Магистралките и учителите са най-добрите пазарници. И едните, и другите имат стока, продават я и пак имат стока…

хххх

Студенти в Оксфорд – не е казано каква боя са – поискали да се махнат портретите на всички бели там. Щото били „колонизатори и потисници“…

Добре – ще ги махнат…

И чии портрети ще останат?

Де ще намерят черни философи,художници, поети, писатели, композитори, архитекти, математици, физици…

Освен да си измислят. Как още преди новата ера вождът Охо-Бохо създал вечен двигател, задвижван от вечно сменяни слонове…

хххх

Нашите футболисти умеят да играят, когато поискат.

Има само един проблем – кога?

хххх

Останаха нейде 10% от зрението. Почти зарязах телевизията /пускам филми на флашка, слушам ги и си припомням какво има на екрана/, вестниците няма смисъл да плащам, радиото е като вятър – покрай ушите…

И си мисля,че отдавна трябваше да ослепея, оглушея и онемея…

Щастлив живот с един само опонент – аз. И никакви проблеми у дома…

За да е щастливо едно семейство, мъжът трябва да е глух, сляп и ням. Жена му да му говори, той да кима съгласно. Без никакви проблеми…

Имах едни комшии – глухи. Изключително тих апартамент.

Макар понякога ръцете им да бяха посинели и изтръпнали от кавги…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??