5.11.2019 г., 7:48 ч.

 Завръщането на злите древни 3 

  Проза » Повести и романи, Фантастика и фентъзи
458 2 4
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене

           Той

 

               1

 

 Само той не отвори очите си, но беше по-буден от всички останали. Над 500 000 години опит го бяха научили на много неща. Яростта от гибелта на един от потомството му се разгоря, като разтопено олово из вените му, но това не накара могъщото, над два метрово тяло дори да трепне.

 Бавно, почти лениво, той разтвори мозъка си и започна да опипва реалността. За секунди откри всичките си живи деца и наследници. От първите, най-истинските, бяха останали само петима. Едно малко успокоение му достави факта, че жертвата не бе от тях. После намери и преброи инстинктивно и всички останали.

 Мъртвият не бе от редиците на Съвършените*, което донякъде бе логично. И все пак въздишка на облекчение се изтръгна от огромните гърди, и той се насочи към Дивите **.

 Веднага откри липсата на един от тях и дори си спомни, кой бе той. Автоматично сметна, че този му наследник бе трансформиран някъде около преди 73 000 години. Като се замисли, доста се учуди, че бе доживял и толкова.

 Мъртвият бе от най-свирепите сред Дивите, а те имаха навик, преди дългата почивка между храненията, да ловуват яростно и неконтролируемо точно в околността на леговищата си. Точно това ги издаваше на ловците...

 Добитъкът понякога бе опасен противник. Особено в периода на летаргията им.

 Прекъсвайки връзката с външния свят, той с тъга се замисли за това, как някога имаше стотици наследници, а днес целият му клан наброявал едва 37 члена, като цели 22 от тях бяха от Дивите. Самият той бе унищожил десетки хиляди живота, и от новите, и от древната раса, от която сам бе произлязъл. Гладко-кожите и хилави маймуноподобни, които се оказаха най-устойчиви във времето, дори и като храна си оставаха второ, та дори и трето качество.

 Но нямаше време за анализи. Усещаше, че останалите вече го търсеха чрез силата на своята мисъл. Бе дошъл моментът да се вземат решения!

--------------

Съвършени - членове на променената древна раса, които след този процес на трансформация са запазили менталните си способности, както и с течение на времето, непрекъснато ги усъвършенстват.

Диви - тези от тях, които са се подали на първичните си инстинкти и умствено, не са много над зверовете в природата. Въпреки обаче менталните увреждания, те остават част от цялата общност, но почти не подлежат на контрол. Извън това обаче, като цяло физически превъзхождат Съвършените.

------------------------------------------------

 

          2

 

Дори и Дивите инстинктивно го търсеха. Все пак той беше Първият, бащата на клана, водача, който те съзнателно, или несъзнателно следваха. 

 "Изчакайте деца мои - могъщият ментален импулс, като блясък на светкавица обиколи земята - Отмъщение ще има, но то ще е такова, каквото аз кажа!" 

 След това си послание, той прекъсна връзката си с тях. Трябваше да разбере какъв е светът отвъд мрака на леговището. Децата му бяха толкова малко, че опазването им бе по-важно дори от отмъщението...

 

      3

 

 Съвършените навсякъде приеха спокойно заповедта. Той бе този, когото следваха и щяха да чакат, макар и обладани от ярост, неговото решение. 

 Дивите обаче едва сдържаха бушуващите си инстинкти. Бе убит един от тях и сега освен вечната жажда за кръв, в тях ечеше и зовът за отмъщение. Някои бяха на границата да го последват веднага...

--------------------------------------------

 

Следва продължение... 

 

29.09.2019.

 

Георги Каменов 

 

» следваща част...

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е, много ласкаво отзвук, Ничка. Благодаря!
    А продължението ще е в началото на другата седмица, мисля.
  • Очаквам продължението с нетърпение!
    Гош така изкусно разказваш и вдъхваш на историята магия!
    Браво!
  • Благодаря и на теб, Ангелче. Между другото то тук и няма повод за усмивка, въпреки, че ти в друг контекст го казваш.
  • Благодаря, че следиш историята, Мариана.
Предложения
: ??:??