24.02.2013 г., 21:33 ч.

Здравей, Любов 

  Проза » Писма
1316 1 13
1 мин за четене

 

 

Здравей, Любов.


Не "моя", защото никога не си бил мой. Не "единствена", защото никога няма да бъдеш. Просто Любов. От онази, трудната, която идва внезапно и няма време за лъжи на дребно. От онази, която като развилняла се стихия помита всичко по пътя си, а сетне утихва. Да, ти си точно тази любов - силната, гордата, дръзката, събрала в себе си и болка, и нежност, и мълчание.

 

Защото те исках. Защото ти вярвах. Защото те обичах твърде истински, за да призная. Боли. Всеки спомен за теб е като отрова, пропила цялото ми същество. Страхът от истината ме стиска с железните си лапи и не ми позволява да дишам. Смалявам се до прашинка.

 

Сега си далеч. Плача всяка нощ, знаеш ли... и се давя в уискито. Няма как да си разбрал. И пред теб се усмихнах заучено. Сега си далеч и само сълзите ми напомнят, че някога си се вглеждал в тези очи. Говоря с цигарата. Вдишвам дима бавно, неумолимо и се боря със себе си. Сега си далеч. Ръцете ми стискат поредната празна чаша. Трясък. Кръв. Парченца спомени се носят по тротоара, разпилени от вятъра.

 

И само слепените късчета от разбитото ми сърце изстрадано шепнат: "Родих се в ръцете ти. Там ми е мястото", но вече е късно. Ти си отиде.

 

Ще ми липсваш, Любов. Ще ми липсва ароматът на кафе рано сутрин. Ще липсва усмивката ти (така хубаво се усмихваш). 

 

Сега вземи в ръце писмото и го изгори. Думите ми не са ти нужни вече.

 

 

© Яна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Влез в роля, представи си я моята героиня така, както съзнанието ти поиска да я нарисува... Всичко е позволено!!!
  • Значи отговорът да е след 6 години, след като му е дошъл Интернет-а... 😄 С какво име да се обръщам към лирическата, какво ми е позволено? Ще взема наистина да се хвана на предизвикателството... 😯🤔
  • Разбира се, с удоволствие бих прочела твоя отговор! (Хайде на ти, окей? ) Ако желаеш, прикачи и това писмо в съавторство като начало — така ще се получи нещо като диалог (аз ти пиша, ти ми пишеш) и вярвам, че ще е още по-интересно за читателите да си представят първо едната, след това — другата гледна точка и емоционалната връзка между тях. Нямам търпение да прочета отговора ти!
  • Яна, да взема ли да Ви отговоря на това писмо?! Много ме докосна...
  • Благодаря.
  • Благодаря... отново.
  • Още с първите думи ме накара да настръхна. Можеш го, момиче, пиши...! С Манол за чувството.
  • Благодаря ти, Манол. Думите ти означават много за мен.
  • Това, което е написано... Толкова е чувствено... Как да кажа, ако може да има някаква красота в тъгата, то ти си я предала...
  • Ще се опитам... Благодаря ти, Светла.
  • Болка е!! Може и да поутихне след време, но няма да забравиш - това не се забравя!! Прегръдки, мило момиче!! Бъди силна!!
  • Благодаря ти, Алина!
  • Владееш стихията,момиче!Пък и разпознаваш истинската.
    Хубаво писмо,Яна!
Предложения
: ??:??