10.06.2010 г., 0:21 ч.

Зорница и Феноменалното място Рупите! 

  Проза » Разкази
979 0 7
2 мин за четене

 

                    Зорница и Феноменалното място Рупите

 

       Зорница за пореден път разтвори дневника си. Той оставаше единственият "мълчалив събеседник", най-търпеливият и най-мъдрият!

        Тя споделяше с него всичко - болки и радости, успехи и разочарования, надежди и стремежи.

         Сега искаше да му разкаже за поредния ден, в който отново почувства нужда да отиде до Рупите. Това свято, невероятно спокойно, силно енергийно и пречистващо място, от което винаги черпеше сили, за да се пребори с трудностите и проблемите си.

          Щом изпаднеше в беда, душата и сърцето ù започваха да я теглят натам. Там, където навсякъде се усеща и Духът на феномена баба Ванга, помогнала на хиляди страдащи със своята целебна сила.

           Всичко започна от деня преди много години, когато се случи страхотен обрат в живота ù. Беше толкова отчаяна, нещастна, че всеки миг живот за нея беше мъчение. Отвсякъде злото я притискаше, изчерпваше последните ù сили и тя почти се беше предала. За нея нямаше вече светлина, нямаше радост, нямаше живот! Имаше само мрак, който с всеки изминал ден я дърпаше все по-надолу и по-надолу към зейналата бездна! Когато беше почти загубена за този свят, тя сънува сън:

             -Намираше се на Рупите. Имаше много хора. Изведнъж цялото небе над тях потъмня, сякаш някаква огромна летяща чиния беше закрила синевата. Всички толкова се уплашиха, че започнаха да крещят, да тичат на всички страни, да се блъскат и падат, да се крият кой където свари! Зорница застина изправена. Не усещаше никакъв страх. Извика и на другите да не се страхуват. Те се скупчиха около нея и обърнаха поглед нагоре.

           Изведнъж над тях се появи едно Огнено кълбо. Всички ахнаха уплашено и се

снишиха. Някаква неземна сила задържаше Зорница права. Огненото кълбо се спря над главата ù и тя чу шепот:

            - Не се страхувай, бъди силна, не се предавай, бори се и Вярвай!!! Страданието е единственият път към Просветлението!!!

           Зорница се събуди някак преродена, пречистена, одухотворена!!!

           Оттогава тя редовно посещава това свято място Рупите! Когато се почувства слаба - отива да почерпи сили! Когато сърцето ù ридае - отива свещените минерални извори да измият сълзите ù! Когато се почувства обезверена

- отива от святата земя да почерпи Вяра! И винаги се прибира вкъщи свободна и щастлива!!! Защото вече е сигурна, че Вселенският разум се грижи за всички нас!!!

© Валентина Харизанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесвам!Поздрав!!!
  • Да Валентина ,грижи се вселенския разум стига да искаме...Рупите е силно енергийно място и там човек се чувства друг...Благодаря за разказа...нека вдъхне кураж и вяра на повече хора!!!Поздрав!!!
  • Борис привет!!!
    Наистина всеки трябва да намери сили в себе си!!!
    Но когато знаеш ,че не си сам в борбата си ставаш още по- силен!!!
    Благодаря ,че прочете!!!
  • Помогни си сам, че да ти помогне и... Вселенския разум!Привет, Валя!
  • Благодаря ви приятели,Ивелина и Ивон!!!
    Радвам се ,че прочетохте и харесахте!!!
    Нека всеки намира подкрепа и утеха точно когато има нужда!!!
  • Чудесно!
  • Благодаря мила Жарава,че винаги си с мен!!!
    Благодаря за милите думи!!!
    И аз те прегръщам и ти пращам сърдечен поздрав!!!
Предложения
: ??:??