Apr 24, 2009, 9:12 AM

Бягството не е решение 

  Essays » Phylosophy
2621 1 10

   Бягството не е решение


   Появява ти се проблем. Решаваш смело. Сменяш града, хората, сайта, обстоятелствата… Бягаш… от скъпи спомени, от любими хора… Но решение ли е това? Където и да отидеш, ако не се промениш, същият проблем ще те застига с нова сила… При новите хора, на новото място, с променените обстоятелства. Трябва да осъзнаеш какво вътре в теб създава проблема. Какво те кара да създаваш определени ситуации? Защо предизвикваш едни и същи реакции у различните хора? Трябва да се разбереш първо със себе си. Да решиш кои черти от характера си да поогладиш… Да си дадеш ясна сметка, че съществуват интересни хора и всеки е неповторимо уникален. Да обогатиш познанията и опита си. Да разшириш кръгозора си… Бягството не е решение.

© Павлина Петрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много пъти ДА!!!
  • Теоретичните обобщения не са нищо друго, освен опит да систематизираме натрупания жизнен опит... в търсене на себе си...

    А дали някога в търсене на самите себе си, ще спрем, за да разберем какво сме пропуснали...
    ...
    Благодаря на всички, че прочетохте, замислихте се и ме провокирахте към още размисли.
  • Наистина бягството не е решение. Вероятно си го писала по повод някой, така поне звучи. Харесва ми как успяваш с краткост да постигнеш обаяние на екрана (листа).
    Бъди жива и здрава!
    Благодаря!
  • Ако бягаш от себе си... хммммммммм не знам как ще се спасиш, но ако бягаш от това, което другите ситуират... защо да се променяш... може би промяната трябва да е видима и за двата полюса, тогава се променят позициите.
  • ........Но най-трудно е да се спасиш сам от себе си, за мига, в който трябва да спреш да бягаш и да поемеш отново напред...
  • Съвършено вярно! Много полезно есе. Браво! Този сайт трябва да има популярност. Много хора се нуждаят от тази духовна храна. Аз случайно попаднах тук.
  • "Трябва да се разбереш първо със себе си."
    Абсолютно!!!
  • Всичко ни е даденост!!! Дори и характера!!! Поздрави
  • Зависи в какво бягаш според мен, когато то е начин да надскочиш нещо в себе си, е решение...
    Ако стоиш само в проблема, стоиш в омагьосан кръг.
    Но определено съм съгласна, че трябва да се разбереш първо със себе си...
    И нещо друго, когато избягаш, искаш, не искаш поглеждаш от страни и тогава виждаш невидимите неща, които не си видял стоейки на едно място...
    Може и да не съм права, но мисля така.
  • Нали знете как понякога лежиш буден и не можеш да заспиш, замисляйки се над проблемите си и как искаш да избягаш...поне да се наспиш. Един ден последвах този импулс - избягах...не се наспах.
    Не, бягството не е решение.
Random works
: ??:??