Jun 7, 2005, 8:46 PM

Бяло, Зелено, Червено 

  Essays
4156 1 2
2 мин reading

    Най-патриотичният символ на България е нейното знаме. И няма нищо по-българско от знамето! И цветовете са толкова добре съчетани, че разказват за славното ни минало, определят енергичното ни настояще и чертаят велико бъдеще! Белият цвят символизира мира, зеленият-плодородието на българските земи, а червеният- смелостта на народа.

     Моята красива България е само в едно парче плат! Зад бялото се крие едно незабравимо минало, довело до мирните времена днес и до гордостта, която всеки от нас трябва да носи в сърцата си, където и да се намира. Зеленият цвят от трибагреника символизира храната, която ражда нашата земя, всяко стръкче жито, всяко отрупано с плодове клонче... Символизира също красивите рози, осеяли почти всеки български двор и червените макове, постлали, като че ли килимче на полето. Червеното е страст. Червеното е смелост и незагасваща сила, борбеност и желание за живот! Този цвят показва колко болка може да изтърпи един народ, колко кръв може да пролее и колко единен може да е във всичко това!

     Моята красива България е събрала в себе си всичко величествено и неповторимо! Тя е едва 111 000 квадратни километра, а на територията й има море, планини, равнини, китни селца, красиви градове, модерни сгради и неповторима възрожденска архитектура. Усещането, че имаш всичко това на едно място е страхотно! Да ми е малко ли? Не ми е малко, не ми е и тясно!!! Чувствам се великолепно, че мога да изкача в.Ботев и няколко часа по-късно да си почивам на красивото черноморие!

     Моята красива България е Бяло, Зелено, Червено...

© Петя Кръстева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря!
  • Браво!Точно така трябва всеки един от нас да приема България-страната, в която живеем,райското кътче на планетата,своята лична история!
Random works
: ??:??