Apr 7, 2012, 10:57 PM

Детството 

  Essays » Others
8166 0 2
1 мин reading

                                                               Детството

 Какво е детството? Това са сладки мигове от времето, когато сме били деца или пък мигове, които с удоволствие забравяме и не говорим за тях, защото са наранявали детските ни сърца, чувства и виждания. За някои хора детството е най-хубавото нещо в живота им, а за други най-лошото.

  Когато сме деца, ние разбираме кое е лошо и кое добро, а когато пораснем, се опитваме да приложим това, което сме научили от детството си, но идва и нов урок - трудно е как и с кого да го прилагаме.

  Хората, които са имали много лошо детство и много лоши спомени от него, искам, докато четат есето ми, временно да затворят очи и отново да си припомнят, а след това  да отворят очи, да се огледат и да си кажат - "Животът продължава, всичко остава в миналото!". След това пак да затворят очи, да издишат бавно и спокойно три пъти и да си дадат смелост и кураж, да си кажат, че продължават напред.

Хората, които са имали весело и безгрижно детство, ги съветвам с радост да разказват на децата си, внуците си, за приключенията, безгрижието, което са преживели като деца.

 Аз все още съм на 12 години. Имам изисквания към живота, но със сигурност казвам, че съм доволна от това, което имам. Но днес, в съвремието, на почти всички деца детството им е превъзходно. Има компютри, безброй много игри и т.н.

 Аз мисля, че трябва да се радваме на това, което имаме, защото не се знае какво ще  се случи някой ден!!!

© Катерина Николова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • То есето не е лошо, но на мен ми е интересно защо авторът сам си го е коментирал?
  • Аз със сигурност ще разказвам на моите внуци,ако ги дочакам!А пък ти си едно прекрасно дете разбрало най-важното в живота,лош или добър той продължава!Поздравления!
Random works
: ??:??