Dec 12, 2010, 4:56 PM

E.Л.И 

  Essays » Students
2072 1 2
5 мин reading

... хумористично есе за най-големия глобален проблем на Земята - АЗ!                 


 "Природното бедствие"

 

На нашата планета Земя възникват  много и различни природни бедствия и екологични проблеми като торнада, циклони , замърсяване, изсичане на тропическите гори, пожари наводнения и редица други. Но през последните 18 години в нашия свят се наблюдава нов природен феномен, за който учени от цял свят са съгласни, че не може да се опише нито като екологичен проблем, нито като природно бедствие. Неговата сила на разрушителност, непредсказуемост и факта, че влияе не само на производството на плодове и зеленчуци в световен мащаб, на източниците на храна на хербиворните животни, но и на човешката душа и психика, го слагат в една изцяло нова категория, наречена глобална катастрофа.Световната организация за действия срещу бедствия и аварии, дава на глобалния феномен наименованието: Ерозиращо Летално Изтезание. Според последни проучвания става ясно, че средната продължителност на това явление е от 60 до 90 години. То се чувства най-силно в Европа като се смята, че епицентърът му е в България. След  интензивно проучване е установено, че явлението има силно изразен афинитет към мързелa, простотията, чалгата и някои личности, живели в периода от 1939 до 1945 година и свързани с враждебно настроено политическо движение. Също така е потвърдено, че бедствието изпитва силна привързаност към ниски мъже с поне две венерически или психически заболявания, с малък квадратен мустак и доказано импотентни. Въпреки това мъжете, съвпадащи с описанието по-горе, няма нужда да се притесняват или да прибягват до драстични животосъкратителни дейности, защото както е доказано, че окото или в случая - устата на бурята, може да стои затворена за не повече от 2 минути и 48 секунди,така и вниманието му не може да се задържи върху даден обект за повече от 28минути и 23 секунди и страда от краткосрочна памет. Сигурно е и, че докато явлението не руши психическата стабилност на индивидите в неговия обхват, то извършва необуздаема Я.Х.М.Х. дейност или „Яде Храната на Моята Храна“ позната още като вегитариaнство. Доказано е, че Я.Х.М.Х. извършвано от Ерозиращото Летално Изтезание води до гладната смърт на средно 78 хиляди селскостопански и диви  животни в рамките на една година и до банкрута и затварянето на 3 до 5 селскостопански и хранително-вкусови предприятия, което от своя страна причинява драстично покачване на безработицата и намаляване на държавния бюджет. До скоро всички експерти бяха сигурни, че да се опитваш да противодействаш на бедствието е като да се опитваш да нахраниш гладен Александър Томов с диетични бисквити, но     екип от изследователи от университета Оксфорд, са сигурни, че единствените неща, които могат да повлияят отрицателно, и за жалост само временно, на феномена са липсата на Global System for Mobile Communications и World Wide Web още познато като GSM и интернет. За по-трайно отстраняване на явлението учените препоръчват поведенческо коригираща институция или казано по друг начин: затвор за малолетни престъпници.    

 

Написано от едно природно бедствие с любов към една глобална катастрофа.

© Котка All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Това, обаче, не е мое произведение
  • Има блясък в това произведение, афектира...
    Дано неговата господарка реши да постне нещо подобно ;]
Random works
: ??:??