Aug 23, 2007, 2:23 PM

Искам 

  Essays
2197 0 9
4 мин reading
ИСКАМ:

Искам да се превърна в огромно "мече" за боядисване на стени. Ще се гмурна в гъста, плътна, красива до болка, синя боя, и ще я разтлея по зимното небе. Искам да стане синьо. Искам боята никога да не засъхне и да си остане гланцова лазурна и бляскава, и да капе по главите ви.

Искам да съм вятър. Да препускам лудо над асфалта и да погаля лицето на най-красивото момиче. Да развея косата й и тя да се усмихне.

Искам да се превърна в Изкривено Пространство, през което хората от единия до другия край на земното кълбо да могат да протегнат ръце и да се прегърнат. (Или просто да си подават джоинта:)

Искам да се превърна в дъжд. Да заваля над света и да пречистя въздуха. Искам да... дишаш... много дълбоко.

Искам да се превърна в огромен строен храст, по който смолата да се стича и да покапва по влажната пръст (поливана редовно с бира). Искам всички хора да ме изпушат и да изпеят дружно REVER. Ще заплача и ще изпадна в транс.

Искам да съживя всички хора, убити в нацистките и комунистическите концлагери. Искам да съживя Ане Франк.

Искам да съживя всички деца, умрели от рак. Искам да сбъднат всичките мечти, които някога са имали.

Искам да посадя навсякъде лалета. По покривите на блоковете, по стените на сградите, по асфалта, по моретата и океаните, по небето. Лалета и рози.

Искам да няма ядрено оръжие. Всъщност, искам да няма каквито и да е било оръжия. Искам мир и любов.

Искам да спра всички войни.

Искам да легализират тревата.

Искам да узаконят еднополовите бракове навсякъде.

Искам да се легализира проституцията. Да има държавни органи, които да се грижат за правата на служителките и издевателствата да приключат. Да се преглеждат редовно за СПИН.

Искам да престанат да продават цигари на осемгодишни.

Искам да няма хероин.

Искам да няма невежество и предразсъдъци.

Искам да няма смърт.

Искам да няма студ.

Искам през зимата да вали сладолед. Децата да го ядът с лъжичка.

Искам да съживя Брокс. Ще го прегърна и ще го изведа на разходка.

Искам да съм ОГРОМЕН за да мога да ви натикам ВСИЧКИ в прегръдката си и да ви притисна силно към себе си. Искам да ви кажа, че ви ОБИЧАМ.

Искам децата никога да не порастват.

Искам да се разтопя и да се разлея по тялото ти, горещ.

Искам да стана атом и да обиколя Вселената. Искам да разбера дали има край.

Искам жените да раждат без болка.

Искам да няма бедност. Искам свят без пари, пари. Всички хора да си имат от всичко и нищичко да не липсва на никого. Искам всички да сме равни. Не искам да виждам протегнати детски ръчички...

Искам да забравя всичките си тъжни спомени. Да си спомням само красивите моменти. (Няколко бита ще са ми достатъчни за да запазя цялата информация:)

Искам да изчистя дробовете ви от всичките насъбрани катрани.

Искам да излекувам Всички метастази.

Искам да спра болката.

Искам да няма СПИН. По полов път да се предават единствено красиви спомени.

Искам да се напафкам, Боб Марли да е жив и да отида на негов концерт. После да се напафкам и с него и да му предложа да направим някое пърче заедно - всъщност, рапирам доста добре (и това съвсем не е само мое мнение).

Искам да съживя Джон Ленън. Искам да му кажа, че е велик и че му се възхищавам заради всичко което е направил и казал. После да вземем LSD.

Искам да съживя Димитър Воев и отново да се присъедини към НОВА ГЕНЕРАЦИЯ. Искам с Дони да изпеят "уморени криле" и "кукла" и да изпадна в транс.

Искам да отида на концерт на Mylene Farmer. И на Shiniat O`Konnor. Ти да си с мен и да се целуваме насред публиката със затворени очи. Ще съществуваме само аз, ти, музиката, и ще изпаднем в дълбок транс.

Искам "остава" да дойдат във Видин на концерт.

Искам ТИ и АЗ да се намерим.

Искам...

... искам мама да ме роди отново, и този път да съм щастлив. Да съм на 4 и цял ден да тичам бос по горещия асфалт с другите деца. Да очертаем големи квадрати с тебешир по средата на улицата и да скачаме в тях. Да се гоним, да ритаме топка, да си разменяме картинки от дъвки TURBO, да заговорничим помежду си, да се смеем, да се бутаме, удряме, да се забавляваме. После, като стане тъмно и звездите изгреят, да играем на криеница. Аз ще се скрия зад червената кола, и когато Пешо изскочи от някъде, ще го изплаша здравата:) Ще си разправяме страшни истории за таласъми, ще плашим момичетата. В първи клас ще бъда щастлив. Със Слави и Митака ще се гоним из коридора и ще правим номера на даскалите. По-натам, всичко ще се нареди от само себе си.


© Йордан Серафимов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Прекрасно! Ако всички хора мислеха и чувстваха нещата по твоя начин Светът щеше да бъде едно по - добро място за живеене
  • замисли ме
    това е хубаво
    но е прекалено студено
    за искането

    никога няма да е топло от само себе си
    човек трябва да си стопли сам
    ти го правиш
    поздрави!
  • прекрасни неща искаш ...
  • Ти си прекрасен!
  • Искам е магическа дума. Чудесно си си формулирал исканията. И ако наистина това е, което искаш, бъди сигурен, че то ще се случи. Всъщност не мога да дам 100% гаранция за събитията с Марли и Ленън...по обективни причини, но кой знае....###***Искам най-отговорно и ритуално това което искаш да ти се случи***###
  • Данчо, имам някакви съмнения, че или си влюбен или изпитваш огромна нужда да обичаш и да бъдеш обичан - дано да е така, искрено се надявам да е така. Искрено ти пожелавам да намериш истинската си сродна душа. Може и да не вярваш в тези неща, но ще се убедиш някой ден. Ние те обичаме, Данчо!! Дано всичко да се е наредило, дано...
  • Голям си, направо огромен и много те обичам, момче!!! Много неща искаш. Нека ти се сбъдне поне едно - най съкровеното ти желание, пак ще е нещо, пожелавам ти го!!!
  • Колко ми е познат последния абзац... и аз искам.. но това време никога няма да се върне, останаха ми само хубавите спомени от него
  • Днес ми е хубав ден ...липсваше ми това което пишеш ... и въпреки, че днес са две - пак не мога да ти се наситя Благодаря ти за всичко, което си написал тук и ... дано да се сбъдне това, което искаш Мимоходом усещам колко ОГРОМЕН си станал, натикал си ни ВСИЧКИ в прегръдката ти, а на откровението че ни ОБИЧАШ всички - отговарям простичко - и аз те ОБИЧАМ !
Random works
: ??:??